سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

استان چهارمحال و بختیاری از استان های مظلوم و محروم کشور است

رئیس مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی، با بیان خدمات نظام جمهوری اسلامی به مردم استان چهارمحال و بختیاری طی سال های عمر انقلاب گفت: به رغم کارهای انجام شده، مشکلات و کمبودها در بخش های مختلف این استان به چشم می خورد و لازم است در راستای رفع این کاستی ها تلاش کرد.

سید سعید زمانیان دهکردی، توسعه شبکه حمل و نقل و محورهای ارتباطی در استان چهارمحال و بختیاری، توسعه راه آهن، افزایش سهم این استان از اعتبارات ملی و افزایش درآمد سرانه مردم را از مطالبات مردم استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد و افزود: با مقایسه سرانه درآمد، اعتبارات تملک دارایی استان چهارمحال و بختیاری، اعتبارات طرح های ملی و استانی و اعتبارات اختصاص یافته به پروژه های این استان در مقابل کل کشور و دیگر استان ها، محرومیت و مظلوم بودن استان چهارمحال و بختیاری بیش از گذشته نمایان می شود.
وی، با بیان اینکه از فرصت گردشگری استان چهارمحال و بختیاری در راستای گسترش عدالت و رفاه مردم بهره گیری نشده است اظهار داشت: آمار مسافران ورودی به استان چهارمحال و بختیاری در تعطیلات نوروز، بالا بود ولی باید در راستای ماندگاری گردشگران و مسافران به این استان برنامه ریزی کرد.
زمانیان دهکردی، با اشاره به اینکه نرخ بیکاری استان چهارمحال و بختیاری، در مقایسه با دیگر استان ها بالاست تاکید کرد: استفاده از فرصت گردشگری و کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری، راهکار افزایش رونق اقتصاد و حل مشکلات اشتغال این استان است.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه اقتصاد گردشگری در استان چهارمحال و بختیاری نهادینه نشده است گفت: رسانه ها نیز باید در راستای فرهنگ سازی و تغییر نگاه مردم نسبت به گردشگران و صنعت گردشگری حرکت کنند./س
برچسب ها: محروم ، کاستی ، چهارمحال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.