سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پنجمین دوره مسابقات قرآن نیروهای مسلح ایران و ارتش عمان برگزار می‌شود

پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و ارتش سلطنتی عمان در رشته حفظ قرآن کریم برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار سرتیپ دوم "محمود ساجدی‌فر" معاون تبلیغات و روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اعلام این خبر افزود: پیرو توافقات صورت گرفته بین جمهوری اسلامی ایران و سلطنت عمان و بر اساس ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و عمان از تاریخ پنجم اردیبهشت ماه سال جاری به مدت پنج روز به میزبانی وزارت دفاع برگزار می‌شود.

سردار ساجدی‌فر تصریح کرد: تا کنون چهار دوره به صورت مسابقات دو جانبه در ایران و عمان اجرا شده که پنجمین دوره آن در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی و در ایران اسلامی برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: این دوره از مسابقات در قالب حفظ کل قرآن کریم، حفظ ۱۸ جزء، حفظ ۱۰ جزء و حفظ پنج جزء، حافظین برجسته نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با حافظین قرآن کریم کشور عمان به رقابت خواهند پرداخت.

سردار ساجدی‌فر ادامه داد: داوران این دوره از مسابقات قرآن کریم، اساتید بین‌المللی کشورمان آقایان عباسی، امام جمعه، آقایی، سعیدیان و رحمانی هستند که مسئولیت داوری پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و ارتش عمان را بر عهده دارند.

انتهای پیام/ش
برچسب ها: قرآن ، وزارت دفاع ، ارتش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.