سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

روابط عمومی ها در حکم خط مقدم دستگاه های اجرایی به شمار می روند

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان مرکزی گفت: روابط عمومی ها در حکم خط مقدم دستگاه های اجرایی قرار دارند و موظفند در راستای محقق شدن آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک کیوان گودرزی راد در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان مرکزی افزود: یکی از مسائل مهمی که باید روابط عمومی ها به دقت به آن بپردازند کمک به برگزاری هر چه با شکوه تر انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای شهر و روستا است.
این مقام مسوول عنوان کرد: از آن جایی که انتخابات ریاست جمهوری یکی از مهم ترین انتخابات کشور به شمار می رود و سرنوشت کشور برای 4 سال به آن وابسته می شود باید روابط عمومی ها با دقت در این انتخابات حضور پیدا کرده و جامعه هدف خود را تعیین کنند.
دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان مرکز گفت: دو کمیته از ستاد انتخابات به روابط عمومی ها اختصاص خواهد یافت.
در ادامه این جلسه محسن صفایی، مدیر اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی نیز گفت: آموزش و پرورش یکی از مهم ترین دستگاه های اجرایی کشور است و همه افراد به گونه ای جزو خانواده آموزش و پرورش به شمار می روند.
وی با بیان اینکه در سال گذشته 53 برنامه در قالب همکاری آموزش و پرورش استان با سایر دستگاه های اجرایی اجرایی برگزار شده است عنوان کرد: سایر دستگاه های اجرایی می توانند آموزش و پرورش را در زمینه های مختلفی جهت برگزاری هفته بزرگداشت معلم همراهی کنند.
در این جلسه مصوب شد ارزیابی عملکرد سال های 90 و 91 روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان به صورت همزمان انجام شود./س



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.