سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوين/

جشن خیران مدرسه‌ساز در بویین‌ زهرا برگزار شد

برای پنجمین سال متوالی جشن خیران مدرسه‌ساز در بویین‌ زهرا برگزار شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  استان قزوین، پنجمین آیین و جشنواره بزرگ خیرین مدرسه‌ساز شهرستان بویین زهرا برگزار شد.

علی‌اصغر رجبی‌سگز‌آبادی در این مراسم اظهار داشت: فعالیت‌های گسترده در زمینه مدرسه‌سازی می‌تواند سبب توسعه فضاهای آموزشی و ایجاد بستر‌های مناسب برای این موضوع شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا افزود: تمام مسئولان لازم است تا در امور مربوط به خیران پای کار بوده و فعالیت‌های خویش را معطوف به این سمت کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش قزوین نیز در این مراسم با تجلیل از برگزارکنندگان مراسم‌های جشن خیران مدرسه‌ساز در سطح نواحی آموزش و پرورش ابراز داشت: اجر و پاداش خیران در دنیا و آخرت بسیار گسترده و فراوان است.

جعفر حبیبی افزود: جشن خیران مدرسه‌ساز مجمع استان قزوین روز پنجم اردیبهشت ماه سال جاری در این استان و با حضور جمع کثیری از خیران و مسئولان برگزار می‌شود.

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان قزوین نیز در این مراسم با اشاره به برخی گام‌های برداشته شده در حوزه مدرسه‌سازی استان قزوین گفت: امیدواریم در سال جاری فعالیت‌ها مستمر‌تر و بیشتر تداوم یابد.

محمدجواد حیدری اذعان داشت: روند نوسازی و تجهیز مدارس در استان قزوین نسبت به استان‌های دیگر بسیار مطلوب و رو به جلو قرار دارد.

اجرای نوای موسیقی، تجلیل از برگزیدگان مدرسه‌ساز شهرستان بویین زهرا و حضور چشم‌گیر خیران و فرهنگیان شهرستان بویین زهرا از حاشیه‌های این مراسم  بود.

اهدای عیدی یک میلیون ریالی یک کودک 3 ساله به این جشن در خلال برگزاری مراسم تشویق حاضران و شگفت‌زدگی مسئولان را بر در پی داشت./ج1

برچسب ها: قزوین ، مدرسه ، نوساز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.