سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/معاون پشتیبانی ستاد برگزاری مسابقات:

توانایی مشهد فراتر از میزبانی مسابقات فوتبال قهرمانی نونهالان آسیا است

معاون پشتیبانی ستاد برگزاری مسابقات فوتبال قهرمانی نونهالان آسیا گفت: با توجه به ظرفیت های بالای مشهد در زیرساخت‌ها، توانایی این شهر فراتر از میزبانی این مسابقات است.



  به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ،احمد حاجی‌زادگان با اشاره به وجود حرم مقدس امام رضا(ع) در استان و دارا بودن امکانات فراوان میزبانی، اظهار کرد : با یک برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از تمام ظرفیت‌های استان می‌توان مشهد را به یک قطب بزرگ ورزشی در منطقه تبدیل کرد.
وی افزود: اگر نگاه و دید وسیع‌تری داشته باشیم، این بازی‌ها نه تنها بر فوتبال بلکه بر ورزش استان تاثیر مستقیم دارد و با توجه به این که چنین برنامه‌هایی در استان سابقه نداشته می‌تواند یک نقطه آغاز پیشرفت برای خراسان رضوی باشد.
حاجی زادگان با اشاره به این موضوع که بعد از مدتی نگاه‌ها دوباره معطوف مشهد و فوتبال این شهر شد، افزود: در موقعیت کنونی که فوتبال استان دوران خوبی ندارد، برگزاری این مسابقات می‌تواند روزنه امیدی برای فوتبال استان باشد. به طور کلی انتخاب مشهد برای برگزاری این مسابقات امتیاز بزرگی محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه تمام جنبه های برگزاری این دوره از مسابقات باید مطابق با استانداردهای جهانی باشد، یادآور شد: کوچکترین کمبودها از طرف نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا در بازدیدها از اماکن و قسمت‌های مختلف مشخص و رسیدگی می‌شود، به همین دلیل تمام سعی خود را می‌کنیم که قول میزبانی رقابت‌های بزرگتر و مهم‌تر منطقه را از نماینده کنفدراسیون بگیریم./س




برچسب ها: توانایی ، مشهد ، فراتر ، از ، میزبانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.