سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

چرا باید هزینه‌های گزافی صرف برگزاری همایش در ورزشگاه آزادی شود؟

مشاور فرمانده کل سپاه گفت: چرا باید هزینه‌های گزافی صرف برگزاری همایش ده‌ها هزار نفری در ورزشگاه آزادی شود در حالی که مملکت دچار مشکلات مالی است؟


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ،دکتر محمدحسین صفارهرندی در همایش بسیج دانشجویی با موضوع انتخابات در تالار عطار دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور، افزود: این در حالی است که در همین دولت دستور صرفه‌جویی در مصارف برق ادارات داده شده بود و خیلی چراغ‌ها خاموش شدند.

وی اظهارکرد : مبارزه با فشار و زیاده‌خواهی و کوتاه‌کردن دست رانت‌خوارها، در اوایل اقدامات خوبی صورت گرفت ولی بعضی به گردنه‌‌های سخت که رسیدند راه را عوضی رفتند و منحرف شدند.

صفار هرندی خاطر نشان کرد : آیا امروز پیگیری عدالت به همان شکل دیروز انجام می‌شود؟ سرنوشت علم با مبارزه با فساد به کجا رسید؟

صفارهرندی ادامه داد: وقتی می‌گویند فلانی مشکل دارد و با فلان افراد مرتبط است و باید با ایشان برخورد شود جواب می‌دهند اینها خط قرمز من هستند اگر به اینها نزدیک شوید شرایط را به هم می‌ریزم!

وی اضافه کرد: احمدی‌نژاد به لحاظ اعتقادی، جلوه‌ای در روزهای نخست داشته و انکارناپذیر است که مولود جریان اصولگرایی است.

این تحلیلگر سیاسی دوباره پرسید: چه اتفاقی افتاده است که در ارگان وابسته به این تیم گفته می‌شود که روح احمدی‌نژاد از اصول‌گرایی بیگانه است و به کلی آن را انکار می‌کنند؟

صفارهرندی خاطرنشان کرد: نمی‌شود خود را در عالم خیال معرفی کرد؛ بالاخره باید مشخص شود که طرف متعلق به کدام جریان است.

وی یکی از چالش‌های پیش رو در انتخابات را مواجه شدن با گونه‌ای افراد دانست که مشرب فکری آنها مشخص نیست و ارزیابی درستی از عملکرد آنها در دست نیست.

این روزنامه‌نگار معتقد است: عموم احزاب ما هرهری مسلک هستند و تابع ثابت آیین ماندگاری نیستند.

وی با اشاره به عملکرد تیم اقتصادی دولت خاتمی، تحلیل کرد: بالاخره مشخص نشد اینها وارث چپ‌های دهه 60 هستند یا وارث کارگزاران هستند یا ...؛ جامعه حق دارد بگوید شما برای ما ناشناخته هستید.

وی توضیح داد: از حزبی که به قول سیدمحمدرضا خاتمی افرادش ترکیبی از افراد نمازشب‌خوان تا افراد نزدیک به عقاید الحادی هستند بی‌مسئولیتی سر می‌زند، آن وقت در زمانی که در اوج حاکمیت هستند می‌آیند استعفا می‌دهند و بعد هم حاضر نیستند تبعات آن را بپذیرند؛ خیال می‌کنند اداره کردن کشور خاله‌بازی است.

او اضافه کرد: حالا می‌خواهند وقت انتخابات ورود پیدا کنند و مدعی اداره مملکت هستند./س

برچسب ها: صرف ، هزینه ، گزاف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.