سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روحانی در جمع خبرنگاران؛

رایزنی‌هایی از سوی اصلاح‌طلبان برای اجماع بر روی بنده صورت گرفته است

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: تاکنون رایزنی‌هایی از سوی اصلاح‌طلبان برای اجماع بر روی بنده صورت گرفته است، هر جناحی که از من حمایت کند می گویم متشکرم.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، حسن روحانی در جمع خبرنگاران درباره جلسه خود با سید محمد خاتمی اظهار داشت: تاکنون با همه بزرگان اصلاح‌طلب و اصولگرا جلسات بسیاری داشتیم.
 
این کاندیدا احتمالی انتخابات ریاست جمهوری درباره احتمال پیوستن به 1+2 گفت: تاکنون هیچ صحبتی برای پیوستن به این ائتلاف با بنده نشده و من از اینکه آنها تصمیم داشته باشند از من برای پیوستن به ائتلاف‌شان دعوت کنند خبر ندارم.  
 
وی درباره تاثیر تعدد کاندیداها در انتخابات افزود: این تعدد تا زمان انتخابات باقی نمی‌ماند ولی هر تکثری که بتواند بخش بزرگی از جامعه را نمایندگی کند مورد قبول است.  
 
روحانی درباره احتمال کناره‌گیری خود در صورت شرکت سید محمد خاتمی و آیت‌الله هاشمی در انتخابات به عنوان کاندیدا تصریح کرد: بارها گفته‌ام قبل از اینکه اعلام کاندیداتوری کنم با آیت‌الله هاشمی و سیدمحمد خاتمی صحبت‌ کرده‌ام و آنها گفتند ما کاندیدا نمی‌شویم.  
 
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه چقدر احتمال دارد که اصلاح‌طلبان بر روی شما اجماع کنند؟ اظهار داشت: تاکنون رایزنی‌هایی در این باره صورت گرفته است، هر جناحی که از من حمایت کند، می‌گویم متشکرم.  
انتهای پیام/  

برچسب ها: روحانی ، جلسه ، انتخابات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.