سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پروين احمدي‌نژاد در جمع خبرنگاران:

همايش ميدان آزادي خيلي‌ها را روسياه کرد

عضو فعلي شوراي شهر با حضور در فرمانداري تهران داوطلب چهارمين دوره انتخابات شوراها شد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران مستقر در فرمانداري شهرستان تهرانY پروين احمدي‌نژاد بعد از طي مراحل ثبت نام در انتخابات شوراها در جمع خبرنگاران حاضر شد و به آن سوالات آنان پاسخ داد.

احمدي‌نژاد در پاسخ به سوالي مبني براينکه براي انتخابات شوراها در کدام ليست قرار مي‌گيريد، اظهار داشت: من در ليست مردم قرار مي‌گيرم يعني مردم راي مي‌دهند و انتخاب مي‌کنند.

وي در پاسخ به سوالي مبني براينکه آيا در ليست خدمتگزاران آباداني و پيشرفت قرار مي‌گيريد يا خير افزود: ما آمده‌ايم به صحنه که آباد کنيم؛ اصل ليست‌ها انتخاب مردم است و اميدواريم مردم نيز بهترين‌ را انتخاب کنند.

وي در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر اينکه نقاط ضعف و قوت دولت‌هاي نهم و دهم را چه مي‌دانيد، گفت: از لحاظ روان شناسي بهتر است در ابتدا نقاط قوت را بگوييم که فردي که مورد نقد قرار مي‌گيرد نگويد که از سر کينه و عناد من را نقد مي‌کنند.

خواهر رئيس‌جمهور ادامه داد: نقاط قوت دولت پرکاري، تلاش و مجاهده است و به اعتقاد بنده 8 سال کار حماسي انجام شده و استنباط من نيز از فرمايشات مقام معظم رهبري اين است که بايد اين روند حماسي ادامه پيدا کند.

وي افزود: نقطه قوت دوم دولت مردم داري و خدمت براي مردم است؛ دولت‌هاي نهم و دهم به دنبال يارگيري و تشکيل حزب و جيب‌ها را پرکردن نبودند و به واقع در خدمت مردم بودند.

وي با بيان اينکه نقطه سوم دولت ساده زيستي است، ادامه داد: اين ساده زيستي در دولت به معناي اين بود که ما مسئوليت را در نظام جمهوري اسلامي براي خودمان لقمه چرب ندانيم.

احمدي‌نژاد تصريح کرد: ما نيز در انتخابمان مي‌توانيم به دو معيار خدمت به مردم  و ساده زيستي توجه کنيم.

وي اظهار داشت: آقاي رئيس‌جمهور شجاعانه براي تمام منافع ملت ايستادند در بحث هسته‌اي شجاعانه از حق مردم دفاع کردند و مردم هم پشت سر دولت و حاکميت بودند و به صحنه آمدند تا حق خود را به دست آورند.

احمدي‌نژاد در ادامه درباره نقاط ضعف دولت با لحني همراه با خنده به خبرنگاران گفت: من خواهر هستم و نقطه ضعف خاصي به ذهنم نمي‌آيد.

وي در پاسخ به سوالي مبني براينکه آيا بحث تورم را نقطه ضعف دولت مي‌دانيد يا خير، گفت: بنده اين مسئله را قبول ندارم که بحث تورم به عنوان يک ايراد بر دولت گرفته شود چرا که ايجاد تورم يک دليل خارجي و يک دليل داخلي دارد.

عضو فعلي شوراي شهر تهران گفت: دشمنان تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا همه نظام را به زانو دربياورند و در اين دولت نيز به دليل اين که پافشاري بر روي حقوق هسته‌اي مردم زياد بود فشارهاي دشمنان افزايش پيدا کرد.

وي افزود: در بحث داخلي نيز به دکتر صدمه‌اي وارد نشد بلکه مردم صدمه خوردند البته شايد بعضي‌ها آقاي احمدي‌نژاد را بهانه قرار دادند و عمدا به مردم خيانت کردند.

احمدي‌نژاد درباره وجود ضعف در مجموعه دولت اظهار داشت: کشور ما با سيستم مديريتي ساير کشورها تفاوت‌هايي دارد و در بحث تفکيک قوا نيز حيطه حاکميتي تنها به دولت خلاصه نمي‌شود.

وي به بخشي از صحبت‌هاي وزير اطلاعات اشاره کرد و گفت: بنده به نقل از آقاي مصلحي مي‌گويم که ايشان گفتند افرادي را در بحث سکه دستگير کرديم اما آنان بعد از مدتي بعد از پرداخت جريمه آزاد شدند آيا اين بحث غلط نيست؟

عضو فعلي شوراي شهر تهران تاکيد کرد: آسيب‌هايي که متاسفانه وجود دارد؛‌ در دولت، آقاي هاشمي تورم بالاي 50 بود و فشارها و گرفتاري‌ها هم به اندازه امروز نبود چرا که ايستادگي بر سر حقوق هسته‌اي نيز به اندازه امروز نبود.

وي ادامه داد: مقام معظم رهبري در چند سال اخير شعار سال را اقتصادي انتخاب مي‌کنند و اين نشان مي‌دهد که نقطه هدف‌گذاري بحث اقتصادي است که بخش زيادي از آن به دشمن بازمي‌گردد.

عضو فعلي شوراي شهر تهران تاکيد کرد: در کنار همه تبليغات سويي که انجام مي‌شد تا نشان دهند مردم تحت تاثير فشارهاي اقتصادي هستند امسال ما شاهد بيشترين سفرهاي نوروزي بوديم و اين سفرها 15 درصد افزايش پيدا کرد و اين مسئله نشان مي‌دهد که مردم خيلي از فشارهاي دشمن متاثر نشده‌اند.

خبرنگاري از احمدي‌نژاد درباره استفاده قاليباف از امکانات شهرداري براي انتخابات سوال کرد، وي در پاسخ گفت: بنده وظيفه خبرنگاران را در اين زمينه خطير مي‌دانم شما برويد بگرديد و پيدا کنيد که اين مسائل کجاست.

وي ادامه داد: همين همايش ميدان آزادي خيلي‌ها ضايع شدند چرا‌که گفتند دولت مي‌خواهد کانديدا معرفي کند در حالي که فقط تقديري بود از تمامي افرادي که در سفرهاي نوروزي زحمت کشيده‌اند.

احمدي‌نژاد گفت: آقاي احمدي‌نژاد مي‌گويد هر کاري بکنيد مي‌گويند تبليغاتي است.

وي در پايان تاکيد کرد: همايش ميدان آزادي خيلي‌ها را روسياه کرد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: احزاب ، داوطلب ، انتخابات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.