سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طي بيانيه‌اي در همايش جبهه پايداري؛

"باقر لنکراني" به عنوان فرد اصلح جهت کانديداي رئيس‌جمهور دوره يازدهم از سوي جبهه پايداري معرفي شد

در بيانيه جبهه پايداري آمده است: جبهه پايداري پس از انجام مذاکرات و مشورت هاي مکرر با ارزيابي سه نفر از برادران کامران باقر لنکراني را که فردي متعهد، متخصص و توانمنداست را به عنوان فرد اصلح جهت کانديداي رئيس‌جمهور دوره يازدهم به مردم قدرشناس ايران معرفي مي‌کند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، سید امیرحسین قاضی‌زاده سخنگوی جبهه پایداری در همایشی که عصر امروز در مجتمع سیدالشهدا برگزار شد، بیانیه این جبهه را قرائت کردند.
 
متن بیانیه به شرح زیر است:

مردم شریف ایران همانگونه که استحضار دارید  انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم به دلیل شرایط ویژه و بی‌بدیلی که در روند تکاملی انقلاب اسلامی و در آغاز دهه پیشرفت و عدالت پدیده آمده است از حساسیت خاص و ممتازی برخوردار است.  
 
نامگذاری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری بیانگر این واقعیت است که با توجه به این شرایط ویژه و حساس بی‌گمان امت ولایی و انقلابی ایران در پیروی قاطعانه از رهبری حکیم و فرزانه خویش حماسه‌ای بزرگ را با انتخاب اصلح رقم زده و برگ زرین دیگری بر صفحات پرافتخار خود خواهد افزود.
 
در طول 34 سال پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ملت بزرگ همواره در مقاطع حساس و تاریخ‌ساز با حضور به موقع خود رهنمودها و منویات رهبر فرزانه انقلاب را نصب‌العین خویش قرار داده است تا در پرتو آن کشور سربلند و پرافتخار ایرانی اسلامی به سمت قله‌های عدالت و پیشرفت صعود کند.
 
توجه عمیق به شرایط کشور و اوضاع پیش‌رو ایجاب می‌کند که در انتخابات ریاست جمهوری آینده همراه با شرکت فعال، گسترده، پرشور و حماسی آحاد ملت ایران چشمان نافذ و تيزبين امت در تبعيت از امام حکيم‌شان به سوي فردي متمرکز گردد که ويژگي هاي نهادينه شده و ساختار شخصيتي وي موجب اطمينان مردم گردد.

از اين رو ضرورت هاي شرعي و عقلي ايجاب مي کند که قطع نظر از هر تعلق حزبي و گروهي با ملاحظه قرار دادن معيارهاي اعلام شده توسط مقام معظم رهبري شخصيت اصلح به مردم معرفي شود تا اين فرد با پذيرفتن اين مسئوليت مهم به عنوان خدمت گذاري صادق مسئوليت مهم را بر عهده گرفته و کشور را در راستاي منويات رهبري پيش ببرد.

جبهه پايداري انقلاب اسلامي برحسب وظيفه ي انقلابي خويش با توجه به شاخص‌هاي الهام گرفته از مباني اسلام ناب محمدي و توصيه هاي امام راحل و رهنمود هاي رهبري به ارزيابي ويژگي هاي نامزدهاي احتمالي رياست جمهوري پرداخته است.

تمکين در برابر قانون و ادامه دادن برنامه‌هاي دوران قبل از مهم‌ترين شاخص‌هاي اين ارزيابي بوده است همينطور فرد مورد نظر بايد داراي ويژگي‌هايي مانند نشاط، شادابي، روحيه پرکاري، حساسيت بيت المال، مشورت با نخبگان، اعتقاد به برنامه محور بودن، پايبندي به منافع ملي، پايبندي به تدبير، صداقت با مردم باشد همچنين اين فرد بايد از چهره اي علمي برخوردار بوده و شخصيتي ارتقا دهنده سياست خارجي و مسائل بين الملل با گفتمان انقلاب ستاد ستيز، مردمي بوده و در راستاي حل مشکلات معيشتي مردم تلاش کند.

جبهه  پايداري پس از انجام مذاکرات و مشورت هاي مکرر با ارزيابي سه نفر از برادران کامران باقر لنکراني را که فردي متعهد، متخصص و توانمنداست را به عنوان فرد اصلح جهت کانديداي رئيس‌جمهور دوره  يازدهم به مردم قدرشناس ايران معرفي مي‌کند.

جبهه پايداري با اطمينان خاطر و حجت شرعي اين برادر بزرگوار را به ملت ايران معرفي مي کند و اعلام مي دارد مادامي که وي در خط اسلام و ولايت مطلقه ي فقيه باشد پشتيبان ايشان خواهيم بود.

الويت اول جبهه ي پايداري پرشور بودن فضاي انتخابات با حضور آحاد مردم ايران و خلق حماسه اي است که در تاريخ انقلاب به نام حماسه سياسي مورد نظر رهبري تجلي نمايد تا زمينه ي خلق حماسه در همه ي زمينه ها فراهم شود.

 انتهای پیام/
برچسب ها: بیانیه ، قاضی ، امیر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.