سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور شناسنامه مکانیزه رایگان برای زلزله زدگان دشتی

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر گفت: با توجه به حادثه زلزله اخیر دشتی و از بین رفتن شناسنامه برخی افراد در زیر آوار، شناسنامه های جدید مکانیزه بصورت رایگان برای این افراد صادر می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، کیامرث صالحی نیا اظهار کرد: در زمینه صدور شناسنامه برای مردم مناطق زلزله زده جای نگرانی نیست زیرا با توجه به در پیش بودن انتخابات ، صدور شناسنامه آنها شتاب بیشتری خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه علاوه بر امدادرسانی در منطقه، اقدام به تهیه فهرست در زمینه شناسنامه های ازبین رفته و یا گمشده صورت گرفته است گفت: در فهرست اولیه 285 نفر شناسایی شدند.
گفتنی است: ساختمان نمایندگی ثبت احوال شهر شنبه که در اثر زلزله اخیر تخریب گردیده بود با تلاش مسئولین قسمتی از آن مرمت و آماده خدمات رسانی به مردم شد و کسانی که شناسنامه و کارت ملی خود را در حادثه زلزله مفقود نموده اند می‌توانند تقاضای خود را جهت صدور مدارک به مامور مستقر در نمایندگی ثبت احوال شنبه تحویل نمایند تا در اسرع وقت و بدون اخذ هزینه شناسنامه و کارت ملی برای آنان صادر و تحویل گردد و نیازی به عزیمت به ثبت احوال شهر خورموج نمی باشد./ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.