سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هیئت مدیره در پی جعفری

اعضای هیئت مدیره تیم فوتبال تراکتورسازی در پی فرصتی هستند تا با جعفری، مدیر عامل این تیم گفتگو کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از یک مقام آگاه در تیم فوتبال تراکتورسازی، در شرایط فعلی و حرف و حدیث پیرامون این تیم و سرمربی پرتغالی اش بسیار زیاد است به همین دلیل اعضا هیئت مدیره تیم تراکتورسازی قصد دارند طی ملاقات با حسین جعفری در مورد سرمربی فصل بعد و احتمال همکاری با تونی اولیویرا گفتگو و تبادل نظر کنند.

این درحالی است که سفرهای مکرر جعفری به تهران و کشورهای عربی به خاطر لیگ قهرمانان آسیا این ملاقات را به تأخیر انداخته است.
با این حال حواشی اخیر پیرامون این تیم تبریزی، مسئولان تراکتور را خواهان مذاکره با مدیر عامل این تیم کرد.

البته جعفری در تلاش است بعد از بازی این هفته مقابل الجزیره ترتیب جلسه ای با اعضا هیئت مدیره را بدهد.

گفتنی است، نتیجه بازی مقابل الجزیره در تصمیمات جلسه تأثیر بسزایی خواهد داشت.

*سرمربی تراکتور تا پول نگیرد برنامه نمی دهد

تونی اولیویرا در صورتی در مورد فصل بعد با تراکتورسازان مذاکره خواهد کرد که قرارداد فصل جاری را به پایان رسانده و پولش را تمام و کمال بگیرد.

این مربی که پیش از این نیز به خاطر به تعویق افتادن مطالباتش تراکتوری ها را تهدید به ترک تبریز کرده بود این بار نیز مدعی است تا وقتی پول نگیرد برنامه جدید برای فصل آینده ارائه نمی دهد.

در شرایطی که اخیرا مدیر عامل تراکتورسازی طی مصاحبه هایی بار دیگر از بحران دلار و عدم توان ارزشی این باشگاه سخن گفته بود.

سرمربی این تیم نیز به تکاپو افتاده است و مدعی شده وقتی برای فصل جدید با باشگاه همکاری می کند که مبلغ قرارداد فصل بعدش را بگیرد و با تراکتورسازی تسویه حساب کند.

گفتنی است، مسئولان تراکتورسازی با توجه به از دست دادن قهرمانی در لیگ و ناکامی در لیگ قهرمانان آسیا تمایل چندانی به همکاری با اولیویرا ندارند و صحبت از مذاکره با مربیان داخلی است.

*جلسه تونی با مدیر عامل

سرمربی تیم تراکتورسازی در جلسه ای با مدیر عامل این تیم در مورد بازی با الجزیره و ادامه برنامه های این تیم گفتگو کرد.
به نظر می رسد محور اصلی مذاکرات در مورد ناکامی تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا و تأثیر نتیجه بازی با الجزیره در روند همکاری در طرف بود.

البته از جلسه، اخبار خوبی به گوش نمی رسد و به نظر می رسد دو طرف در نهایت به توافق نرسیدند. پیش از این نیز اخباری مبنی بر اختلاف تونی و جعفری در جلسه پیرامون برنامه فصل بعد منتشر شده بود که سردار جعفری، مدیر عامل این تیم این اختلاف را در جلسه تکذیب کرد.

با این حال به نظر می رسد تونی اولیویرا با تراکتوری ها به توافق نرسد چرا که میزان اختلاف نظرها زیاد شده است. با این حال نتیجه بازی سه شنبه با الجزیره در امارات و صعود این تیم به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا در روند همکاری دو طرف تأثیر گذار خواهد بود.

*تراکتوری ها دوشنبه می پرند

کاروان تیم تراکتورسازی عصر فردا(دوشنبه) راهی امارات می شوند.

این سفر که برای بازی با الجزیره امارات تدارک دیده شد بر خلاف سفر قبلی تراکتورسازان با پرواز مستقیم از تبریز انجام نمی شود. از این رو تیم تراکتور امشب را در هتل المپیک مستقر خواهد شد و ساعت 6 بعدازظهر فردا از طریق فرودگاه تهران به دبی سفر می کند.

این بازی در امارات برگزار می شود و بازی قبلی در تبریز با پیروزی تراکتوری ها به پایان رسیده بود.

درحال حاضر تراکتورسازی امید چندانی به صعود ندارد ولی در صورت پیروزی در این بازی و عدم موفقیت دیگر رقیبان روی کاغذ شانس صعود خواهد داشت.

گفتنی است، کاروان این تیم در بازگشت نیز از طریق تهران راهی تبریز می شوند./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.