سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سازمان اموال تملیکی برای دومین سال متوالی به سوددهی رسید

با افزایش 37 درصدی فروش اموال منقول و غیر منقول سازمان اموال تملیکی در سال 1391 ،این سازمان برای دومین سال متوالی سود ده شد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، اردشیر محمدی مدیر عامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با اعلام این خبر افزود : فروش این سازمان در سال گذشته به رقم 186 میلیارد و 785 میلیون تومان رسید.
محمدی اظهار داشت : فروش سازمان در بخش اموال منقول در سال 1391 به میزان 137 میلیاردو 380 میلیون تومان و در بخش اموال غیر منقول بالغ بر 49 میلیارد تومان بوده است.
به گفته وی فروش اموال منقول در سال گذشته 34 درصد و اموال غیر منقول 48 درصد افزایش داشته است.
مدیر عامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی افزود : بیشترین میزان فروش در سال گذشته مربوط به استانهای تهران ، سیستان و بلوچستان و فارس بود.
وی خاطرنشان کرد: سازمان اموال تملیکی در سال گذشته ضمن انجام وظایف و ماموریت های حاکمیتی خود با بروزرسانی فرآیندها و استفاده از سیستم های نوین مدیریتی و تشکیل کارگروه های تخصصی برای رصد سیاست ها و برنامه های اجرایی سازمان موفق به کسب سود عملیاتی گردید که می تواند بخشی از زیان انباشته سنوات گذشته سازمان را نیز جبران نماید.  
وی گفت: تعیین تکلیف سریع , دقیق و صحیح اموال منقول و غیر منقول ,  تعیین تکلیف  کالاهای سنواتی, تداوم تلاش مستمر کارکنان , تعامل با سازمانهای ذیربط , برگزاری مزایده های ویژه , حراج و برگزاری جلسات منظم و مشترک با مسئولان ستادی و مدیریت های استانی از دیگر عواملی است که مورد توجه قرار گرفت تا برنامه های  سازمان در این خصوص به درستی  محقق گردد .  
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان اموال تملیکی افزود: با توجه به نامگذاری سال جدید بعنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، در این سازمان با برنامه ریزی های بعمل آمده تلاش خواهیم کرد تا با جهش در انجام وظایف و پذیرش ماموریت های جدید، در حوزه های حاکمیتی و ایفای نقش پررنگتر در اقتصاد ملی بعنوان یکی از تامین کنندگان منابع مالی دولت باشیم./س
برچسب ها: امال ، تملیکی ، سوددهی ، متوالی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.