سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرتضایی‌:

فرش‌آرا با قدرت بیشتری در لیگ حاضر می‌شود

مدیر‌عامل باشگاه فوتسال‌ فرش‌آرای مشهد گفت: هنوز صحبت و توافقی در مورد هزینه‌های تیم نشده اما در لیگ حضور داریم و تیم بهتری نسبت به فصل گذشته خواهیم داشت.

علی مرتضایی‌ در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به تعطیلات عید و اینکه جلسه کمیته فوتسال‌ به تازگی انجام شده هنوز باشگاه‌ها تصمیم مهمی برای فصل آینده نگرفته‌اند از سوی دیگر فاصله زمانی زیادی تا آغاز لیگ و فصل نقل و انتقالات و شروع فعالیت فوتسالی‌ داریم به همین دلیل تاکنون جلسه‌ای با اعضای هیئت مدیره به منظور تعیین برنامه‌ریزی‌های بلند مدت تشکیل نداده‌ایم.

مدیر‌عامل باشگاه فوتسال‌ فرش‌آرا افزود: خوشبختانه باشگاه از نظر مالی در وضعیت مطلوبی قرار دارد، در لیگ قبل موفق شدیم به تمام تعهدات مالی خود عمل کنیم با توجه به این جریان به طور حتم در لیگ حضور داریم و تیم بهتری نسبت به گذشته راهی لیگ خواهیم کرد.

مرتضایی‌ بیان داشت: تمامی برنامه‌های باشگاه به صورتی تنظیم می شود که فرش‌آرا حضور پرقدرتی‌ در لیگ داشته باشد و به نیمه بالای جدول تکیه زند به همین منظور در خصوص کادر فنی هم تصمیم می گیریم با توجه به صحبت‌هایی که با مسئولان تیم داشتیم چند گزینه برای هدایت تیم در نظر گرفته‌ایم اما هیچ چیز قطعی نیست./مح
برچسب ها: لیگ ، فوتسال ، مشهد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.