سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اکبرآبادی:

بیانات مقام معظم رهبری وظیفه ما را سنگین تر کرده است

معاون امور بانوان و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: تاکید مقام معظم رهبری در خصوص حضور بانوان ورزشکار در میادین بزرگ ورزشی، با هدف اشاعه ارزشهای اسلامی،وطیفه ما را سنگین تر کرده است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، مرضیه اکبر آبادی در جمع روسای فدراسیونها و مسوولان انجمنهای ورزشی در محل هتل المپیک، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این معاونت در سال گذشته، نتایج کسب شده توسط ورزشکاران بانوی کشور را مطلوب توصیف کرد.

وی گفت: کسب 14 سهمیه برای بازی های المپیک و پارالمپیک، تشکیل بیش از 348 اردوی تیم ملی ، کسب 69 مدال طلا ، 67 مدال نقره ،و 65 برنز از اقدامات و افتخاراتی است که در سال گذشته در ورزش بانوان بدست آمد .

معاون امور بانوان و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص برنامه های سال 92 اظهارداشت : 20 برنامه عملیاتی با برش سالیانه و اهداف کمی مصوب شده که امیدواریم بتوانیم با کمک تمامی مسوولان فدراسیونها وانجمنهای ورزشی آنها را به بهترین شکل اجرایی کنیم .

وی درادامه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حضور بانوان در میادین ورزشی اشاره کردو تصریح کرد: تجلیل و تقدیر ایشان از آنچه درمیادین بین المللی توسط بانوان ورزشکار بدست آمد درواقع وظایف ما رانسبت به این امر سنگین تر کرده است .امیدواریم بتوانیم در مسیر ارزشهای دینی و اسلامی در میادین بین المللی به نتایج مطلوبی دست یابیم.

اکبرآبادی از بازیهای اینچوان کره جنوبی به عنوان مهمترین رویداد ورزشی نام برد و با بیان اینکه دراین پیکارها در مجموع انفرادی و تیمی 336 مدال توزیع می شود، افزود: دراین مسابقه ها بانوان ما می توانند در 30 رشته به مصاف حریفان خود بروند.

وی ادامه داد: امیدوارم با شناسایی فرصتها بتوانیم سکوهای بین المللی را با هدف اشاعه ارزشهای اسلامی توسط بانوان ورزشکار ایران اسلامی فتح کنیم.

معاون امور بانوان و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، بهره گیری از پوشش مصوب برای حضور در میادین بین المللی و حوزه های همگانی را به مسوولان فدراسیونها یادآور شد و گفت: طرح غربالگری ورزشکاران زن ، طرح تکمیل فرمهای سلامت جسمی و روانی از جمله مسائلی است که به طور جدی توسط معاونت ورزش بانوان پیگیری می شود.

وی بااشاره به ورزش روستایی و عشایری گفت: در این حوزه نیز با در نظر گرفتن شرایط فرهنگی و جغرافیایی، برنامه های گسترده ای را تدوین و در سراسر کشور به مرحله اجرا گذاشتیم.

اکبرآبادی در مورد توسعه همگانی ورزش در کشور به تشکیل شوراها و کمیته های همگانی در فدراسیونهای ورزشی با هدف توسعه همگانی رشته های مختلف خبر داد و گفت: امیدوارم بتوانیم دراین حوزه به چشم اندازی که ترسیم کرده ایم، دست یابیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.