سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

40 هزار گردشگر از جاذبه های شمال تهران بازدید کردند

با توجه به جاذبه های علمی ، فرهنگی ، مذهبی و تفرجگاهی منطقه یک بیش از 40 هزار گردشگر از جاذبه های شمال تهران بازدید کردند.

 
به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  سید مصطفی حاج آقا میر شهردار ناحیه کوهستان این منطقه با اعلام این خبر اظهار داشت : در تعطیلات فروردین ماه امسال با برنامه ریزی های انجام شده  10 ایستگاه اطلاع رسانی در سطح منطقه یک بر پا شد و بیش از 40 هزار گردشگر با مراجعه به این ایستگاه ها در خصوص جاذبه های گردشگری منطقه یک با ارائه ی بروشور، نقشه تهران و مسیرهای کوهنوردی اطلاعات لازم را بدست آوردند.
 
وی افزود: 5 ایستگاه اطلاع رسانی در ابتدای مسیرهای کوهنوردی درکه ، دربند، دارآباد، کلکچال، توچال و 5 ایستگاه دیگر در نقاط گردشگری موزه سینما، موزه طبیعت و حیات وحش ایران- دارآباد- بوستان نیاوران، میدان تجریش و امامزاده علی اکبر (ع) مستقر بود.
 
به گفته آقامیر تورهای تهرانگردی منطقه یک در دو نوبت صبح و عصر برای بازدید از نقاط گردشگری اعزام می شدند که در این مسیر برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری برای کودکان و بزرگسالان از جمله برنامه های اجرایی بود.
 
شایان ذکر است  مرکز علوم و ستاره شناسی تهران نیز در ایام نوروز میزبان  گردشگران بود و بازدید کنندگان در این ایام از تالارهای کهکشان راه شیری، ترازوهای فضایی، فیزیک، انرژی ،تفکر، سینما سه بعدی ، نمایش دیدن کردند و رصد خورشید با راهنمایی کارشناسان مجموعه انجام پذیرفت./ل 
برچسب ها: گردشگر ، جاذبه ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.