سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بيمه تخصصي تكميل درمان راه اندازي مي شود

رييس‌كل بيمه مركزي ايران از راه‌اندازي يك شركت بيمه تخصصي در زمينه ارائه بيمه تكميل درمان به زودي خبرداد و گفت: در ايران فقط دو ميليون نفر از پوشش‌هاي بيمه عمر استفاده مي‌كنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، سيد محمد كريمي با اشاره به اينكه طي دو دهه است كه شركت‌هاي بيمه، بيمه‌هاي اختياري تكميل درمان را ارائه مي‌كنند، به مهر گفت: اين پوشش به افرادي كه خواستار بيمه كامل تري هستند ارائه مي‌شود و در اختيار كاركنان شركت‌ها و سازمان‌ها و ساير افراد قرار مي‌گيرد.

رييس‌كل بيمه مركزي ايران با بيان اينكه هزينه‌هاي بيمارستان، جراحي‌ها و غيره تحت پوشش قرار دارد، تصريح كرد: اين پوشش‌ها اضافه‌تر از بيمه‌هاي پايه تامين اجتماعي و خدمات درماني است؛ بنابراين مردم از آنها استقبال مي‌كنند. وي گفت: با توجه به فعاليت صنعت بيمه كشور در زمينه ارائه بيمه تكميل درمان و موادي از قانون برنامه پنجم در مورد بيمه سلامت، به زودي يك شركت بيمه تخصصي براي فعاليت در اين حوزه تاسيس مي‌شود.

رييس شوراي عالي صنعت بيمه كشور رشد توليد حق بيمه در ايران را مثبت ارزيابي و تصريح كرد: بيمه‌هاي زندگي نيز رو به افزايش هستند از جمله بيمه‌هاي مستمري، بيمه‌هاي تكميلي درماني كه شركت‌هاي بيمه تجاري آن را عرضه مي‌كنند و ارائه اين بيمه نامه‌ها در افزايش اميد به زندگي در ايران تاثير داشته است.

كريمي با اعلام اينكه در ايران فقط دو ميليون نفر از پوشش‌هاي بيمه عمر استفاده مي‌كنند، گفت: رشد بيمه‌هاي زندگي تضمين‌كننده بهداشت رواني جامعه است؛ بنابراين اميدواريم در دهه 90 كه دهه توسعه بيمه‌هاي زندگي در صنعت بيمه نامگذاري شده است شاهد رشد بيمه‌هاي زندگي باشيم./س
برچسب ها: بیمه ، تکمیل ، تخصصی ، درمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.