سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سارقان مست تهران به سزاي اعمالشان رسيدند+عکس

رييس کلانتري 161 ابوذر گفت: دو سارق سابقه دار که در حين مستي قصد تخريب شيشه‌ خودروها وسرقت از آنان را داشتند، با قاطعيت پليس به سزاي کار خود رسيدند.

سرگرد دلاور القاصي مهر در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران در تشريح خبر فوق اظهار داشت: ماموران در حين گشت زني در محدوده خيابان ابوذر در ساعت 4 بامداد روز جاري توانستند يک دستگاه پژو 405 را که با چراغ خاموش در حال پرسه زدن بود مشاهده کنند.
اين مقام مسئول انتظامي در ادامه اذعان داشت: ماموران جهت بررسي موضوع به تغقيب نامحسوس مظنونين پرداخته و پس از چند دقيقه متوجه شدند که اين افراد قصد تخريب شيشه خودروهاي پارک شده را دارند.
رييس کلانتري 161 ابوذر در ادامه ابراز داشت: ماموران بلافاصله دست به کار شده و خود را به وقعيت نزديک کردند که متهمان نيز با رويت ماموران واحد گشت به صورت دنده  عقب به فرار پرداختند.
وي افزود: ماموران پس از چند دقيقه تعقيب و گريز به شليک تير پرداختند و توانستند چرخ‌هاي عقب خودروي متهمان را مورد اصبت گلوگه قرار دادند.
اين مقام مسئول انتظامي ادامه داد: در حالي که خودرو متهمان از مسير خارج شده و با شدت به جدول کنار خيابان  برخورد کرد باز هم 3 سرنشين خودرو پياده شده و قصد درگيري با ماموران را داشتند با آمادگي پليس زمين گير شده و به مقر انتقال داده مي‌شوند.
سرگرد دلاور القاصي مهر در ادامه اذعان داشت: در نهايت با توجه به بوي شديد مشروب که از دهان متهمان به مشام مي‌رسيد، ماموران در بازرسي از خودرو توانستن 2 بطري مشروب کشف و ضبط کنند.
لذا پرونده متهمان جهت بررسي به پايگاه عفتم پليس اطلاعات و امنيت عمومي تهران ارسال گرديد./ل

برچسب ها: سارق ، مست ، تهران ، سزای ، اعمال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.