سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون شهرسازي و معماري شهرداري تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

شوراهاي شهر وارد مسائل سياسي نشوند/ مخالف سليقه‌اي عمل کردن هستم

کانديداي انتخابات شوراي اسلامي شهر و روستا گفت: يکي از برنامه‌هاي بنده در صورت راهيابي به شوراي شهر اجراي منشور مديريت شهري رهبر معظم انقلاب و راهبرد طرح جامع است.

" هيربد معصومي " در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به تحصيلات، سوابق و خدمات اجرايي خود در حوزه مديريت شهري، اظهار داشت: متاسفانه شوراها به جاي آنکه در حوزه شهري عمل کنند شوراي شهرداري هستند، اين در حاليست که شوراي شهر وظيفه مهمي دارد.

وي با بيان اينکه مديريت شهر و تمام دستگاه‌هاي اجرايي و خدماتي تحت نظر شهرداري است، تصريح کرد: متاسفانه شوراها دائما درحال تغيير شهردار و ورود به مسائل سياسي هستند در حاليکه شوراهاي شهر نبايد به وارد اين حيطه‌ها شوند.

معصومي بر لزوم آبادي شهرها در حوزه فيزيکي و اجتماعي اشاره کرد و گفت: خوشبختانه شوراي شهر تهران اخيرا چنين رويکرد مؤثري را اجرا کرده است .
 
وي با بيان اينکه رسانه‌ها رسالت مهمي در آگاه سازي مردم در انتخاب کانديداي متخصص و باتجربه دارند افزود: تحصيلات مرتبط ، سوابق اجرايي و تجربه کاري در انتخاب کانديدا بسيار مهم است چراکه مسئوليتي سنگين در برابر ملت عزيز است.
 
کانديداي انتخابات شوراي اسلامي شهر و روستا با اشاره به سوابق کاري خود در حوزه مديريت شهري اظهار داشت: "طرح تفصيلي تهران در جهت توسعه شهر" گامي ديگر پس از طرح جامع در شوراي عالي شهرداري بود که توسط بنده تهيه شد.

معصومي ادامه داد: بنده تا تاريخ (92/1/24) مشاور عالي شهرداري بودم اما پس از ثبت‌نام در انتخابات شوراي شهر از مسئوليت خود کناره گيري کردم.
 
وي با بيان اين مطلب که مخالف سليقه‌اي عمل کردن هستم گفت: يکي از دغدغه‌هاي رهبر معظم انقلاب در جلسه مديران شهري، اين مسئله بود که شهر تهران بدون برنامه شکل گرفته است لذا يکي از برنامه‌هاي بنده در صورت راهيابي به شوراي شهر اجراي منشور مديريت شهري رهبر معظم انقلاب و راهبرد طرح جامع است.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.