سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رضایی: تیم ملی برای صعود به جام جهانی به اتحاد نیاز دارد

مدافع سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: تیم ملی کار سختی در پیش دارد و برای رسیدن به جام جهانی نیاز به همدلی و اتحاد دارد.

رحمان رضایی در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: تیم ملی با توجه به نتایجی که در بازیهای گذشته کسب کرده کار سختی برای صعود به جام جهانی دارد اما اگر قرار است در 3 بازی خرداد نتیجه بگیریم و راهی جام جهانی شویم، نیاز به اتحاد و همدلی داریم در حال حاضر شرایط تیم ملی خیلی سخت شده اما همه باید از تیم اول کشورمان حمایت کنیم تا موفق شود.

مدافع اسبق تیم ملی افزود: بازی اول ما در خرداد امسال مقابل قطر خیلی سخت و سرنوشت ساز است، تیم ملی قطر تمام توانش را روی صعود به جام جهانی گذاشته و برنامه ریزی آنها برای حضور در جام جهانی است، آنها حتی با چندین بازیکن از آرژانتین و کشورهای دیگر صحبت کرده اند که به آنها تابعیت بدهند و با حضور این بازیکنان تیم شان را برای حضور در جام جهانی تقویت کنند، قطر بازی سرنوشت ساز ما است و هر طوری شده باید این دیدار را ببریم.

رضایی در پایان گفت: مردم و رسانه ها نقش بسیار مهمی در راه صعود تیم ملی به جام جهانی دارند تیم ملی در حال حاضر به یک وفاق ملی نیاز دارد و مدیران سطح بالای کشور و غير ورزشي ها نيز باید به تیم ملی کمک کنند تا به جام جهانی صعود کنیم./مح

برچسب ها: مدافع ، فوتبال ، سابق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.