سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امروز آغاز می شود؛

ثبت نام مرحله هفتم طرح ملی"تلفنی حافظ قرآن شوید"

مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر از آغاز ثبت نام مرحله هفتم طرح ملی " تلفنی حافظ قرآن شوید" از امروز خبر داد.

محسنی کبیر در گفتگو با خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ در سطح کشور این طرح ملی برگزار می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: ثبت نام این طرح از امروز و تا پایان وقت اداری روز 31 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

محسنی کبیر در ادامه اظهار داشت: این طرح ملی جدید ترین روش حفظ قرآن کریم در کشور است که به صورت تلفنی و بدون نیاز به حضور در کلاس ها انجام می پذیرد که این دوره ها در مدت2،3 و یا 4 سال انجام می شود و داوطلبان پس از دریافت برنامه و بسته کمک آموزشی تحت آموزش های تلفنی اساتید حافظ قرآن قرار می گیرند.

وی در ادامه بیان داشت: در کنار این آموزن ها اولین بسته کمک آموزشی حفظ قرآن کریم با نام " صحیفه حفاظ" که شامل کتاب تمرین سعی، کتاب واژه نامه، کتاب راهنمای حفظ هدی و لوح فشرده ترتیل کل قرآن کریم است جهت سهولت حفظ قران به متقاضیان ارائه می شود.

وی در ادامه اذعان داشت: تا کنون بیش از 70 هزار نفر از سراسر کشور و خارج از ایران در این طرح ثبت نام کرده که کار آموزش بیش از 12 هزار نفر از علاقمندان شروع شده است.

محسنی کبیر خاطر نشان کرد: داوطلبان با شرکت و قبولی در دو آزمون کتبی و شفاهی مدرک لیسانس علوم قرآن و حدیث را بدون تحصیل در دانشگاه دریافت می کنند و علاقمندان می توانند جهت ثبت نام تا تاریخ 31 اردیبهشت ماه با شماره تلفن 021-66978001 تماس حاصل نمایند و یا به وبلاگ www.d-guran-kh.blogfa.com مراجعه نمایند./ل

برچسب ها: قرآن ، تلفنی ، دارالقرآن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.