سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

برگزاري هفته‌هاي فرهنگي قم در ساير كشورها/ رضايت مراجع تقليد و نخبگان از مجموعه خدمات شهري قم

استاندار قم با بيان اينكه برگزاري هفته‌هاي فرهنگي قم در ساير شهرها و کشورها يکي از راهکارهاي شناساندن قم به جهانيان است خاطرنشان کرد: بايد تکرار نام قم و فرهنگ ديني و مذهبي اين شهر در شهرهايي که امکان تضارب آراء در آنها بيشتر است افزايش يابد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، کرم‌رضا پيريايي با بيان اينکه اقدامات شهرداري و شوراي شهر در حوزه‌هاي مختلف کاملا نمايان هستند گفت: نوع ارتباط شهردار قم با مراجع تقليد و نيز نظرات اين بزرگواران درباره مديريت شهري قم گوياي تاييد اقدامات صورت گرفته است.
وي ادامه داد: رضايت مراجع تقليد از اقدامات شهرداري قم از عناصر اصلي بيانيه تشکرآميز استانداري خواهد بود؛ نخبگان شهر و استان هم نظر مثبتي نسبت به فعاليت‌هاي شهرداري دارند و مجموعه اين نظرات بايد يک ثبات کاري برسد زيرا ثبات از ضروريات بوده و صدور بيانيه استانداري هم در همين راستا خواهد بود.
پيريايي با بيان اينکه برگزاري هفته‌هاي فرهنگي قم در ساير شهرها و کشورها يکي از راهکارهاي شناساندن قم به جهانيان است خاطرنشان کرد: بايد تکرار نام قم و فرهنگ ديني و مذهبي اين شهر در شهرهايي که امکان تضارب آراء در آنها بيشتر است افزايش يابد و سرمايه‌گذاري‌هاي داخلي و خارجي در قم نيز به اين ترتيب بيشتر خواهند شد.
استاندار قم عنوان داشت: مفهوم‌سازي در مقطع طراحي و برنامه از اهميت خاصي برخوردار است و شناساندن قم به مردم ساير شهرها و کشورها در همين راستا بايد صورت گيرد./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.