سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار مازندران در نشست شوراي آموزش و پرورش:

نقش مهم آموزش و پرورش در استقلال و حفظ ارزشهاي الهي

استاندار مازندران نقش آموزش و پرورش را در تقويت و انتقال فرهنگ ايثار ، فداكاري و مقاومت بسيار قلمداد كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران به نقل از  اداره كل آموزش و پرورش استان مازندران ، سيد علي اكبر طاهايي در نخستين جلسه شوراي آموزش و پرورش مازندران در سال جاري ، با بيان اين كه نقش آموزش و پرورش در تقويت و انتقال فرهنگ ايثار ، فداكاري و مقاومت بسيار كليدي است افزود: هدف‌گذاري هفته نكوداشت مقام معلم ، با تجليل از معلمان شهيد و ايثارگر ، انتقال دهنده ويژگي هاي برتر انساني به دانش آموزان باشد.
وي ادامه داد: وطن‌دوستي براي حفظ ارش‌هاي الهي و كيان جمهوري اسلامي و ارتقاي ارزش‌هاي علمي و وحدت و همبستگي بين مسلمانان از درس‌هايي است كه بايد در آموزش و پرورش بيشتر مورد توجه قرار گيرد.
طاهايي با بيان اينكه دانش‌آموزان بايد نگاه فرا‌كشوري داشته باشند، تصريح كرد: حل مشكلات و معضلات جهان اسلام و التزام عملي به ولايت فقيه از ديگر كارهايي است كه دانش‌آموزان بايد به آن بپردازند.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به نامگذاري امسال از سوي مقام معظم رهبري به عنوان حماسه سياسي و حماسه اقتصادي ، اظهار داشت: حضور حداكثري مردم در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري، نقشه هاي دشمنان را براي ضربه زدن به نظام اسلامي خنثي مي كند. /ز

برچسب ها: آموزش ، پرورش ، ارزش ، استقلال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.