سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

صعود تیم فوتبال خالص سازان روی زنجان به مرحله نیمه نهایی لیگ دسته سه کشور

تیم فوتبال خالص سازان روی زنجان به مرحله نیمه نهایی لیگ دسته سه کشور صعود کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،مدیر باشگاه فوتبال خالص سازان روی زنجان گفت: مسابقات لیگ دسته سه فوتبال کشور به صورت سراسری در قالب چهار گروه برگزار می شود.

رضایی با بیان این مطلب افزود: تیم خالص سازان روی زنجان در گروه سوم و با تیم های بوشهر، تهران و تبریز هم گروه است که سه بازی خود را به میزبانی تبریز انجام داد و دیروز به پایان رسید.

وي در خصوص نتایج این سه بازی ادامه داد: در بازی اول به مصاف تیم تهران رفتیم و با تساوی 2 بر 2 بازی به پایان رسید و در بازیهای دوم و سوم خود مقابل تیم های تبریز و بوشهر به ترتیب با حساب 2 بر یک و 6 بر یک به پیروزی رسیدیم.

مدیر باشگاه فوتبال خالص سازان روی زنجان  تصريح کرد: با کسب این 2 برد و یک تساوی به عنوان تیم اول گروه خود با احتساب 7 امتیاز و 10 گل زده و 4 گل خورده به مرحله نیمه نهایی صعود کردیم و تهران با 5 امتیاز به عنوان تیم دوم گروه به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

رضایی اضافه كرد: در مرحله نیمه نهایی رقابت میان 8 تیم خواهد بود که تیم های برتر به لیگ دسته 2 کشور صعود خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه هیات مدیره شرکت خالص سازان روی زنجان حمایت خوبی از این تیم ورزشی داشته است اظهاركرد : امید است با ادامه این حمایت ها بچه های زنجان بتوانند در مرحله نیمه نهایی خوب ظاهر شوند و به لیگ دسته 2 کشور صعود کنند.

گفتني است ،سرمربیگری تیم برعهده صیاد بهرامی و بازیکنان متشکل از مجید سلطانی، غلامرضا قدوسی، مجید کریمی، امیر رحمتی، جواد حسنی، منصور ایمانی، رسول حاج میری، محمد حسن پرواحمد، اصغر دهاتیان، مسعود حمیدی، مسعود محمدی، فضائل فولادی، امین ستاریان و محسن طاهری مي باشند./س

 


 

برچسب ها: تیم ، فوتبال ، روی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.