سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /

ساخت برج های دو قلو در مركز شهركرد، شهر را با مشكل مواجه می كند

نماینده مردم شهرستان های شهركرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی مدعی شد: ساخت برج های دوقلو در مركز شهر، شهركرد را در آینده نزدیك با مشكلات اجتماعی مواجه می كند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

سید سعید زمانیان دهكردی گفت: هیچ فرد یا جریانی با سرمایه گذاری و رونق اقتصاد شهری مخالف نیست ولی پیش از اجرای طرح های عمرانی باید زیر ساخت آن فراهم و آینده نگری های لازم در خصوص آن صورت گیرد.

وی افزود: براساس نظر متخصصان و كارشناسان شهرسازی، برج های بزرگ باید در ورودی شهرها ساخته شود تا ترافیك شهر متعادل شود.

زمانیان دهكردی از انجام مكاتبات متعدد نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اعضای شورای شهر و شهرداری شهركرد درخصوص لزوم مكانیابی مناسب برای این سازه خبر داد و گفت: مكانی كه برای ساخت این دو برج در مركز شهركرد پیش بینی شده، در مجاورت دو مركز بیمارستانی قرار دارد و ساخت این برج ها، ترافیك و معضلات شهری را افزایش می دهد.  

رئیس مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی تاكید كرد: در حالی كه بخش زیادی از مغازه های بازارهای شهركرد نظیر میلاد و مجتمع امامزادگان، خالی است، ساخت این سازه توجیه اقتصادی ندارد.

نماینده مردم شهرستان های شهركرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی همچنین با بیان اینكه بخش زیادی از اعتبارات شهرداری شهركرد به پرداخت سود اوراق مشاركت این پروژه سوق می یابد، افزود: شهرداری شهركرد و شورای شهر باید در راستای اعتماد سازی به مشتریان و شهروندان گام بردارند.

پروژه برج های كوه نور و دریای نور توسط شهرداری شهركرد در میدان بسیج این شهر در حال ساخت است.

به گفته مسئولان شهرداری، پروژه برج‌های دو قلوی شهرداری شهركرد در 25 طبقه ساخته می‌شود كه شش طبقه آن، زیرزمین و 19 طبقه از سطح زمین به بالا برای مراكز تجاری، خدماتی، فرهنگی، درمانی پزشكی و اداری اختصاص می‌یابد./س

برچسب ها: ساخت ، برج ، دو قلو ، شهرکرد ، شهر ، مشکل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.