سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سازمان دارالقرآن کریم؛

مهلت ثبت نام در طرح اعطای مدرک به حافظان قرآن تا 4 اردیبهشت تمدید شد

معاون ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان دارالقرآن کریم از تمدید مهلت ثبت نام طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم تا 4 اردیبهشت ماه خبر داد.

تجلیان در گفتگو با خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر افزود: با ثبت نام هشتمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم که تا 31 فروردین ماه اعلام شده بود تا 4 اردیبهشت ماه تمدید و علاقمندان می توانند جهت ثبت نام به سایت تلاوت به نشانی www.telavat.ir مراجعه نمایند.
وی در ادامه تصریح کرد:‌این آزمون 20 اردیبهشت ماه برگزار می شود که طی هفت دوره اخیر بیش از 22 هزار نفر در این آزمون شرکت کرده اند و از این تعداد 82 درصد به خواهران تعلق دارد و 18 درصد از برادران در این آزمون ها شرکت کرده اند.
وی در ادامه اظهار داشت:‌ مدرک درجه یک حافظان قرآن کریم معادل دکترا، مدرک درجه دوم معادل فوق لیسانس، مدرک درجه سوم معادل لیسانس، مدرک درجه چهارم معادل فوق دیپلم و مدرک درجه پنجم معادل دیپلم محسوب می شود.
تجلیان خاطر نشان کرد: این درجات در نظام اداری، استخدامی و آموزشی کشور به عنوان دستورالعمل قانونی به مراکز مختلف ابلاغ شده است و تنها مدرک معتبر رسمی قانونی در کشور است که به حافظان قرآن اعطا می شود./ز

برچسب ها: مدرک ، اعطا ، حافظان ، تمدید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.