سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام طباطبايي‌نژاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

قاضي پرونده پاسخگوي چرخاندن اراذل با لباس زنانه در سطح شهر است

عضو کميسيون قضايي مجلس هشتم با تاکيد بر اينکه دستور چرخاندن اراذل با لباس زنانه توسط قاضي پرونده صورت مي‌گيرد، گفت: ممکن است قاضي پرونده به دليل نوع جرم اين اشخاص که شايد با لباس زنانه و در مجامع زنان و آزار آنان صورت گرفته، اين حکم را صادر کرده باشد.

حجت‌الاسلام سيد مصطفي طباطبايي‌نژاد در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، درباره چرخاندن اراذل و اوباش شهر مریوان با لباس زنانه در سطح شهر که توسط نیروی انتظامی صورت گرفت، اظهار داشت: يکي از مجازات مجرميني که جرم ارتکابي آن‌ها در ملاء عام صورت گرفته (اراذل و اوباش)، چرخاندن آنان در شهر است.

عضو کميسيون حقوقي مجلس هشتم ادامه داد: اراذل و اوباش به دليل اينکه سالب آزادي مردم بوده‌اند، چرخاندن آن‌ها در سطوح شهر باعث مي‌شود تا مردم اين اراذل را شناسايي کرده و اگر شکايتي از آنان دارند، شکايت خود را به مراجع اعلام کنند.

وي با تاکيد بر اينکه دستور چرخاندن اراذل با لباس زنانه توسط قاضي پرونده صورت مي‌گيرد، تصريح کرد: ممکن است قاضي پرونده به دليل نوع جرم اين اشخاص که شايد با لباس زنانه و در مجامع زنان و آزار آنان صورت گرفته، اين حکم را صادر کرده باشد.

 طباطبايي‌نژاد خاطرنشان کرد: چرخاندن مجرمين در انظار عمومي به نوعي عبرت براي مرتکبين و ناتواني آنان از تکرار جرم است.

 انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.