سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

فراهم شدن امکان ساخت سالانه 8 فیلم در استان ها

مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران: هزینه ساخت سالانه 8 فیلم در دفاتر انجمن سینمای جوانان استانها تامین شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد هاشم میرزا خانی در آیین بهره برداری از ساختمان تازه تاسیس انجمن سینمای جوانان گناباد، افزود:در سالهای90 و 91 تمامی تجهیزات فیلمسازی از قبیل صدا، نور، تدوین، دوربین، دوربین عکاسی، سه پایه و امکانات نمایش برای همه دفاتر سینمای جوانان کشور خریداری شده است لذا این دفاتر، امکانات ساخت و تدوین یک فیلم سینمایی را دارند.

وی با بیان اینکه هر چه قدر در حوزه فرهنگی، بودجه تزریق شود عوایدش حاصل مردم خواهد شد، افزود:متاسفانه برخی از مسوولان، دید روزمره گی دارند در حالی که سرمایه گذاری در حوزه فرهنگ، هر چند دراز مدت است اما انسانهایی را می سازد که همگان و آیندگان از آنها بهره می برند.

وی گفت:به عنوان یک دانش آموخته آکادمیک سینما اعتراف می کنم که بیش از 60 تا 70 درصد بدنه سینمای حرفه ای کشور از درون انجمن سینمای جوانان برخاسته اند تا از دانشگاههای هنر و این افراد کسانی بوده اند که در همین دفاتر کوچک شهرستانها رشد یافته اند.

میرزا خانی افزود:هنر، قریحه و آنی است که خداوند در وجود برخی از افراد قرار داده حال اگر این افراد نتوانند به دانشگاههای هنر راه یابند آیا باید به این ذوق و قریحه بی توجه ماند یا باید در مکانهایی مثل انجمن سینمای جوانان ایران بدان پرداخت؟

وی با اشاره به تکمیل ساخت ساختمان انجمن سینمای جوانان گناباد گفت:از امروز باید شورای فیلمنامه در انجمن سینمای جوانان گناباد تشکیل شود و به سمت تولید بیشتر فیلم گام بردارند/س 

برچسب ها: امکان ، ساخت ، فیلم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.