سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

نقش شورای فرهنگ عمومی در تحقق شعار مقام معظم رهبری موثر است

امام جمعه شهرستان دماوند با اشاره به اهمیت پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی، افزود: نقش شورای فرهنگ عمومی در تحقق شعار سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال ˈحماسه سیاسی، حماسه اقتصادیˈ نامگذاری شده، موثر است.

حجت الاسلامˈمحمد علاءالدینیˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن به اهمیت واژه حماسه اشاره و بیان کرد: حماسه کلمه ایی است عربی که استحکام در عقیده و در میدان دفاع از عقیده معنا می دهد و با توجه به اهمیت سیاست و اقتصاد در کشور این کلمه می تواند نقش خود را به طور قطع ایفا کند.

وی ادامه داد: امروزه با توجه به شرایط کنونی کشور فرصت یابی و فرصت سازی می تواند زمینه حماسه سازی را ایجاد کند که در صورت عدم توجه به این مهم فرصت سوزی و حماسه سوزی معنا می گیرد که برای مقابله با آن لازم است طرحی جامع و مدون داشت و راهکاری درست ارائه داد.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال های گذشته با طرح پیام های نوروزی، به نوعی مقدمه ایی از حماسه سازی بزرگ سال جاری را مطرح کردند و این مهم نشان از آینده نگری این مرد فرزانه نسبت به شرایط کشور است که ما نیز با شناخت فرصت ها و ظرفیت ها می توانیم گام های موثری برداریم.

امام جمعه دماوند ایجاد فرصت ها، ظرفیت های معنوی، فرا اقتصادی و فرا مکانی را از جمله موضوعات مورد توجه خواند و افزود: اگرچه انتخابات حماسه ایی بزرگ در کشور است، ولی با توجه به اهداف بلند مدت نظام، توجه به حماسه سیاسی در تمامی رویدادهای سال معطوف می شود.

حجت الاسلام علاءالدینی حفظ وحدت و همدلی بین مردم و مسوولان و نیز شناخت ظرفیت های شهرستان را از جمله موارد مورد توجه خواند./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.