سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخواست نوجوان فلسطيني ازصهيونيستها:

"خواهش مي کنم امروز بازداشتم نکنيد"

نوجوان فلسطینی از اشغالگران می خواهد اجازه بدهند به مدرسه برود و در امتحان شرکت کند و پس از آن هر کاری می خواهند انجام دهند. اما نظامیان اشغالگر در اقدامی شرم آور بدون توجه به خواهش این کودک وی را در مقابل دیدگان مادرش با چشمان و دستان بسته بازداشت کردند و با خود بردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از المیادین ، «خواهش می کنم امروز مرا بازداشت نکنید چون امتحان دارم، می توانید فردا مرا بازداشت کنید».

آنچه گفته شد خواهش نوجوان فلسطینی از اشغالگران است که از آنها می خواهد اجازه بدهند به مدرسه برود و در امتحان شرکت کند و پس از آن هر کاری می خواهند انجام دهند. اما نظامیان اشغالگر در اقدامی شرم آور بدون توجه به خواهش این کودک وی را در مقابل دیدگان مادرش با چشمان و دستان بسته بازداشت کردند و با خود بردند.

المیادین در گزارشی در این باره گفت: نظامیان اشغالگر احمد نوجوان پانزده ساله فلسطینی را در تاریکی شب به اتهام پرتاب سنگ به سمت اسرائیلی ها بازداشت کردند. نظامی اسرائیلی به او می گوید تو قهرمان هستی و به او وعده می دهد که فردا به مدرسه برود ولی وعده این نظامی نیز مثل دیگر وعده های آنها دروغ بود. احمد به زندان عوفر منتقل و لایحه بلند بالایی از اتهامات علیه وی مطرح شد.

مادر این نوجوان که هیچ کاری از دستش ساخته نیست فرزندش را آماده و او را تحویل نظامیان اسرائیلی می دهد.

در ادامه گزارش با اشاره به یورش های شبانه نظامیان اسرائیلی به منازل فلسطینیان برای بازداشت آنها آمده است: آنها به رعب و وحشتی که ورود به منازل در میان ساکنان آنها بخصوص زنان به وجود می آورد هیچ توجهی نمی کنند.

این شبکه افزود: فرمانده واحد مسئول این بازداشت ها می گوید: ما برای بازداشت افراد حتی اگر کودکی کم سن و سال باشد مشکلی نداریم.

آمنون آبراموویچ کارشناس مسائل سیاسی کانال دو تلویزیون اسرائیل گفت: در غزه یا کرانه باختری هیچ خانواده فلسطینی نیست که یکی از بستگان درجه یک آنها بازداشت نشده باشد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.