سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس ستاد خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت خبر داد

بررسی نهایی کاندیداهای شوراها در ستادهای استانی و شهرستانی

رییس ستاد خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت با توجه به اینکه ستادهای استانی در بیشتر بخش‌هاي مختلف کشور فعال شده است از آغاز بررسی نهایی کاندیداها در مراکز استان، شهر و شهرستان‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "پرویز سروری" رییس ستاد خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت با توجه به اینکه ستادهای استانی در بیشتر بخش‌هاي مختلف کشور فعال شده است از آغاز بررسی نهایی  کاندیداها در مراکز استان، شهر و شهرستان‌ها خبر داد.

رییس ستاد خدمتگزاران آبادانی گفت: با تشکیل جلسات و برگزاری گردهمایی و هم چنین رایزنی با گروه‌ها و مجموعه‌ها و افراد نام آشنا و تاثیرگذار در شوراها در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها در صدد هستیم تا لیستی از کاندیدهای انتخابات شوراها جمع آوری و ارایه دهیم.

 وی هم چنین با اشاره به تهیه لیستی از سبد نیازهای مدیریت شهری افزود: در این لیست تخصص‌های مورد نیاز حوزه‌های شهری توسط اتاق فکر و گروه‌های کارشناسی خدمتگزاران استخراج شده است، تا لیست نهایی مبتنی بر این نیازها سامان دهی و تنظیم نهایی شود.

سروری  همچنین از رایزنی با  طیف‌های مختلف اصولگرا برای معرفی کاندیداها برای انتخابات شورا خبر داد گفت: در بسیاری از استان‌ها گروه‌های همسو  نشست‌های مشترکی را برگزار کرده‌اند و در تهیه  لیست مشترک با مدیریت خدمتگزاران به تفاهم رسیده اند و در برخی از  مراکز استانی و شهرستان‌ها کاندیداهای اولیه تا چند برابر ظرفیت شوراها مشخص شده است و ما منتظر ثبت‌نام و اعلام اسامی نهایی هستیم تا بتوانیم پس از بررسی‌های لازم لیست‌های نهایی را در این بخش‌ها ارایه دهیم.

رییس ستاد خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت خاطرنشان کرد: در برخی شهرها و  شهرستان‌ها چهره‌های شاخص و سرشناس نیز وارد این عرصه شده‌اند که روند حضور چهره‌های نامی همچنان در حال افزایش است اما پس از ساماندهی، اسامی این افراد نیز با لیست‌های نهایی ارایه خواهد شد.

انتهاي پيام/



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.