سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

اعلام برنامه‌های هفتگی حرم حضرت معصومه(س)

مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، برنامه‌های هفتگی حرم مطهر را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام فاطمی‌نسب با اشاره به اینکه برنامه سخنرانی حرم مطهر همه روزه ساعت 17 آغاز می‌‌شود،گفت:در نوبت قبل از مغرب حجج اسلام فلاحی و بنیادی و پس از نماز مغرب و عشاء،حجج اسلام والمسلمین توکل، عرفان، ماندگاری، تراشیون،‌ رفیعی و مؤمنی سخنرانی می کنند.

وی برگزاری دعای توسل در روز سه‌شنبه، سوم اردیبهشت‌‌، بعد از نماز مغرب و عشا را یکی دیگر از برنامه ها اعلام کرد و افزود: برنامه زیارت عاشورا نیز 5 فروردین‌، بعد از نماز صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام مؤمنی، دعای کمیل این هفته نیز توسط سید مهدی میرداماد و همچنین زیارت جامعه کبیره نیز در همین روز در ساعت 22:30توسط حجت‌الاسلام شهیدی قرائت می‌شود.

حجت‌الاسلام فاطمی‌نسب گفت : مراسم دعای پر فیض ندبه صبح جمعه، 6 اردیبهشت‌ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام برادران و مداحی سید مهدی میرداماد در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار می‌شود.

به قرائت زیارت آل یاسین توسط حجت‌الاسلام شهیدی در روز جمعه،‌ یک ساعت و نیم مانده به اذان مغرب در شبستان امام(ره) اشاره کرد و گفت: پس از قرائت زیارت آل یاسین، نشست پرسش و پاسخ مهدویت، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین شاکری برگزار خواهدشد./س

برچسب ها: قم ، برنامه ، حرم مطهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.