سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئيس سبک وادوريو:

دعوت نامه بدهند به گرجستان مي رويم

رئيس سبک وادوريو گفت: منتظر رسيدن دعوت نامه از مسئولان کاراته گرجستان هسيتم تا براي شرکت در مسابقات جام رياست جمهوري اين کشور آماده شويم.

محمد بهبودي رئيس سبک وادوريو در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: هشتمين دوره مسابقات جام رياست جمهوري به ميزباني گرجستان در مرداد ماه سال جاري برگزار مي شود و ما در انتظار دعوت نامه از سوي فدراسيون کاراته اين کشور براي حضور در اين مسابقات هستيم.

وي افزود: متاسفانه در اين8 دوره برگزراي مسابقات جام رياست جمهوري بدلايل متفاوت نتوانستيم شرکت کنيم ولي خوشبختانه امسال از آمادگي بسيار خوبي براي شرکت در اين مسابقات برخورداريم.

داشتن يک اسپانسر قوي مهمترين دليل ما براي شرکت در اين دوره رقابتهاست ولي در صورت دعوت هم آقايان و هم بانوان صاحب سبکمان راهي اين پيکارها مي شوند.

بهبودي در ادامه خاطرنشان ساخت: البته بايد بگويم که بدليل آشنايي نزديکي که با رئيس فدراسيون کاراته گرجستان دارم مطمئن ام مانند هرسال به اين مسابقات دعوت مي شويم. بنابراين چه در بخش آقايان چه در قسمت بانوان به مربيان مسئول اعلام کرده ايم که براي شرکت در اين مسابقات آمادگي لازم را داشته باشند.

وي در خاتمه افزود: با شناختي که از ورزشکاران کشورهاي شرکت کننده داريم مي دانيم که بچه هاي تيم ما مي توانند به شايستگي در اين رقابتها بدرخشند و عناوين شايسته اي را کسب کنند./آق
برچسب ها: کاراته ، بهبودی ، وادوریو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.