سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاکری در نشست خبری جبهه حماسه سازان انقلاب اسلامی:

در صورت حضور جلیلی به صحنه انتخابات زاکانی با وی ائتلاف می‌کند

سخنگوی سیاست داخلی جبهه حماسه‌سازان انقلاب اسلامي گفت: در صورت حضور قطعی جلیلی در عرصه انتخابات جبهه‌ حماسه‌سازان ضمن گزینش زاکانی به عنوان کاندیدای خود به یک ائتلاف دست می‌زند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، مجتبی شاکری در نشست خبری جبهه حماسه سازان انقلاب اسلامی در پاسخ به این سوال که جلیلی جزو کاندیداهای مورد نظر این جبهه قرار داشت يا خير، گفت: با در نظر گرفتن ملاک‌ها و معیارها به این نقطه نظر مشترک و مطالبه جمعی رسید‌ه‌ایم که زاکانی جانشین شایسته‌ای به جای احمدی‌نژاد است که همان نقاط مثبت را داراست و از ضعف‌ها به دور است.  
 
وی با اشاره به اینکه در ارزیابی‌های خود جلیلی را هم مورد بررسی قرار دادیم، افزود: اگر جلیلی در عرصه انتخابات ورود کند، ائتلاف صورت می‌گیرد.
 
شاکری تاکید کرد: در نهایت با توجه به شرایط پیش رو و تصمیم مردم به جمع‌بندی خواهیم رسید و هرچه به زمان رای‌گیری نزدیک می‌شویم نظرسنجی‌ها واقعی می‌شود.
 
سخنگوی سیاست داخلی جبهه حماسه‌سازان گفت:‌ نظرسنجی‌ها با توجه به اینکه هنوز مردم به جمع‌بندی نهایی برای انتخاب گزینه‌های ریاست جمهوری نرسیده‌اند واقعی نیست، اما نظرسنجی‌ها کاملا علمی است.
 
وی با اشاره به اینکه شنیده شده که کاندیدای اول جبهه پایداری جلیلی بوده است، اظهار داشت: این مطلب مبارکی است و نشان می‌دهد که تعویق جمع‌بندی پایداری‌ها به دلیل اظهارنظر قطعی آقای جلیلی است و ما خشنودیم که گزینه‌های اصولگرایی نزدیک به هم هستند.  
 
شاکری خاطرنشان کرد: به زاکانی بیان کردیم که در این مسیر پایدار باقی بماند، لذا انتخاب شایسته ایشان است. 
 
وی با اشاره به  دیدار زاکانی و آیت‌الله مصباح یزدی گفت: ما مسئول پاسخگویی دیدارهای آقای زاکانی نیستیم چرا که ایشان به طور طبیعی با بزرگان و اندیشمندان علمی کشور دیدار می‌کند.
 
سخنگوی جبهه حماسه‌سازان انقلاب اسلامی  با اشاره به ارزیابی‌های جمعیت ایثارگران درباره کاندیداها، نیز خاطرنشان کرد:  در ارزیابی جمعیت ایثارگران از 51 کاندیدای مطرح، 7 نفر از آنها شرایط بهتری را داشتند که  از بین آنها هم به 3 اولویت رسیدیم و آقای زاکانی، جلیلی و حداد عادل را معرفی کردیم لذا بن‌بستی در قضایای انتخابات وجود ندارد.

انتهای پیام/  

برچسب ها: شاکری ، احمدی ، زاکانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.