سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور وزير بهداشت صورت گرفت؛

افتتاح NICU بيست تختخوابي و ICU پنج تختخوابي جديد مرکز آموزشي درماني شهيد بهشتي اصفهان

NICU بيست تختخوابي و ICU پنج تختخوابي جديد مرکز آموزشي درماني شهيد بهشتي اصفهان با حضور وزير بهداشت افتتاح شد.

به گزارش سرويس علمي، پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛ دکتر وحيد دستجردي در حاشيه افتتاح اين بخش ها اظهار داشت: با توجه به لزوم راه اندازي بيمارستان هاي جامع زنان در کشور هم اکنون علاوه بر بيمارستان هاي موجود 11 دانشگاه کشور نيز در حال راه‌‌اندازي بيمارستان جامع زنان هستند و در آينده نزديک در هر استان کشور حداقل يک بيمارستان جامع زنان تاسيس مي‌شود.
دکتر وحيد دستجردي با اشاره به کامل بودن خدمات بيمارستان‌هاي جامع زنان گفت: اين بيمارستان‌ها ارائه دهنده کليه خدمات پزشکي به بانوان در يک مکان مشخص است که اين موضوع سبب بي‌نياز شدن خانم‌ها از مراجعه به کلينيک‌هاي ديگر مي‌شود و به طور قطع اين بيمارستان‌ها از نظر بانوان محبوب‌تر است.
وي با اشاره به حضور همه جانبه بانوان در عرصه‌هاي پزشکي در کشور ادامه داد: امسال وزارت بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکي حدود يک‌هزار و 460 پزشک متخصص و فوق تخصص را براي گذراندن تعهداتشان در مناطق محروم کشور توزيع کرد که 50 درصد آنها را بانوان تشکيل مي‌دهند.
گفتني است: بر اساس اين گزارش، کلنگ زني احداث پلي‌کلينيک تخصصي و فوق تخصصي حضرت خديجه کبري(س) ويژه بانوان در مرکز آموزشي درماني شهيد بهشتي اصفهان و همايش نقش زنان در فعاليت هاي خيرخواهانه نيز با حضور وزير بهداشت برگزار شد. /ح

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.