سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نخستین همایش ملی حاکمیت شرکتی برگزار می شود

نخستین همایش ملی حاکمیت شرکتی در راستای تحقق سند چشم انداز ، روزهای یازدهم و دوازدهم اردیبهشت ماه با همکاری شرکت بورس اوراق بهادار تهران و دانشگاه الزهرا برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، برای برگزاری این همایش همکاری هایی با مرکز ملی ترویج حاکمیت شرکتی انجام شد و تا کنون در حوزه بازار پول و بانک کارگاه های آموزشی هم برگزار شده است.اما همایشی که با همکاری بورس تهران و دانشگاه الزهرا برگزار می شود، اولین همایش جامع در این حوزه است که سخنرانان و مدعوینی از بازار پول و سرمایه در آن حضور خواهند داشت و کارگاه هایی هم در نظر گرفته شده است.
بر اساس این گزارش ، اولین همایش حاکمیت شرکتی در روزهای یازدهم و دوازدهم اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.
این همایش در روز اول با حضور وزیر اقتصاد، رییس سازمان بورس، مدیر عامل بانک ملت و جمعی از مدیران سازمان سازمان بورس و اساتید دانشگاه ها در محل سالن همایش های وزارت نیرو برگزار می شود.
روز دوم این همایش با برگزاری کارگاه های آموزشی  و ارایه مقالات تخصصی در محل دانشگاه الزهرا دنبال می شود و به شرکت کنندگان لوح و جوایزی اهدا می شود.
علاقه مندان به حضور در نخستین همایش ملی حاکمیت شرکتی ، می توانند با دبیرخانه این همایش( دانشکده علوم اجتماعی و اقتصادی  دانشگاه الزهرا ) تماس حاصل کنند.
برچسب ها: همایش ، شرکت ، حاکمیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.