سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

حمل کالاهای صادراتی از پایانه مرزی دوغارون 15 درصد افزایش یافت

کارشناس ارشد اداره ترانزیت حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی گفت : حمل کالاهای صادراتی از پایانه مرزی دوغارون 15 درصد افزایش یافت.



یداللهی در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد سال گذشته یک میلیون و 814 هزار تن کالای صادراتی توسط 73 هزار دستگاه ناوگان باربری از پایانه مرزی دوغارون حمل و صادر شد.

وی با اشاره به اهمیت پایانه مرزی دوغارون در مبادلات بین المللی گفت : ارائه خدمات مناسب در این پایانه مرزی، تلاش برای تسهیل در روند عبور و مرور ناوگان حامل کالا و ترانزیتی و اجرای عملیات عمرانی و بهسازی این پایانه مرزی باعث شده است بیشتر صاحبان کالا این پایانه را برای واردات کالای مورد نیاز و صادرات تولیدات خود انتخاب کنند.

وی اظهار داشت : تردد ناوگان جاده ای حامل کالاهای صادراتی از سایر پایانه های مرزی استان از قبیل سرخس، باجگیران و لطف آباد نیز در این مدت 35 هزار دستگاه بوده است.

وی افزود : این تعداد از دستگاههای ناوگان حمل و نقل 752 هزار تن کالا حمل کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 21 درصد افزایش داشته است.

یداللهی گفت : مقدار کل کالای حمل شده صادراتی از پایانه های مرزی استان در سال گذشته دو میلیون و 567 هزار تن بوده است که توسط 109 هزار دستگاه از ناوگان حمل کالا حمل شده اند.

وی سوخت، سیمان، مصالح ساختمانی و مواد غذایی را از مهمترین کالا های صادر شده از پایانه مرزی دوغارون عنوان کرد.


برچسب ها: کارشناس ، ارشد ، اداره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.