سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی خبر داد:

5 اردیبهشت ماه زمان برگزاری آزمون دستیاری تخصصی / کلید سوالات 6 اردیبهشت بر روی سایت سنجش قرار می گیرد

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از برگزاری چهلمین دوره آزمون دستیاری تخصصی در 5 اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: کلید سوالات آزمون 6 اردیبهشت ماه بر روی سایت سنجش آموزش پزشکی قرار می گیرد.

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا ؛ دکتر غلامرضا حسن زاده با اعلام این خبر اظهار داشت: چهلمین دوره آزمون دستیاری تخصصی به طور همزمان در 19 حوزه و 18 شهر برگزار می شود و داوطلبین باید از ساعت 7:30 صبح در محل آزمون حضور داشته باشند.
 
وی افزود: ساعت 8:45 درب های ورودی سالن های امتحانی بسته خواهد شد و 9 صبح این آزمون به طور سراسری برگزار می شود و تا ساعت 1 بعد از ظهر ادامه دارد.
 
دکتر حسن زاده در خصوص نحوه و زمان توزیع کارت های ورود به آزمون گفت: داوطلبین می توانند از دوشنبه 2 اردیبهشت ماه تا روز آزمون به محل های مورد نظر مراجعه کرده و کارت خود را دریافت کنند.
 
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با بیان این که داوطلبین هیچ نگرانی در خصوص حفاظت از آزمون نداشته باشند، تأکید کرد: برای برگزاری این آزمون از تمام سخت افزارها و نرم افزارهای لازم استفاده شده و با تدابیری که دیده شده و همچنین هماهنگی مراجع ذیربط آزمون در کمال صحت و دقت برگزار می شود.
 
وی ادامه داد: کلید آزمون جمعه 6 اردیبهشت ماه بر روی سایت سنجش آموزش پزشکی قرار می گیرد و داوطلبین می توانند از ساعت 18 روز تاریخ جمعه 2 اردیبهشت ماه تا پایان دوشنبه 9 اردیبهشت ماه اعتراضات خود را از طریق سایت سنجش به نشانی http://www.sanjeshp.ir  اعلام کنند./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.