سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدگاه برخي فوتبالي ها در مورد تعداد تیم های حاضر در لیگ؛

تاکيد باشگاه ها بر 18 تیمی ماندن لیگ برتر

این روزها حرف و حدیث ها درباره 18 تیمی ماندن لیگ برتر بالا گرفته است، شماری از باشگاه های لیگ برتری با امضا نامه ای خواهان کاهش نيافتن تعداد تیم های لیگ برتري هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اکثر تیم های لیگ برتری خواهان حضور 18 تیم در لیگ برتر هستند اما برنامه بازی های لیگ برتر بر اساس 16 تیمی بودن لیگ برتر تنظیم شده است.

**مدیر عامل باشگاه آلومینوم هرمزگان: باشگاه ها بر 18 تیمی ماندن لیگ برتر تاکید دارند
 
حسین جباری زاده در خصوص تدوین برنامه لیگ سیزدهم با 16 تیم گفت: تاج تصمیم قطعی را برای حضور 16 تیم در لیگ برتر نمی گیرد، اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال باید با تشکیل جلسه در این مورد تصمیم گیری کنند.

جباری زاده افزود: تمام باشگاه های لیگ برتر به 18 تیمی بودن لیگ برتر تاکید دارند مسئولان فدراسیون فوتبال با اصرار و یا فشاری بر حضور 16 تیم در لیگ برتر مانع پیشرفت در فوتبال می شوند.
 
جباری زاده درباره گلایه کفاشیان به خاطر صحبت برخی از باشگاه های  لیگ برتر با نمایندگان مجلس گفت: نماینده مجلس، نماینده یک استان است، ما وقتی دیدیم که مسئولان فدراسیون فوتبال به حرفهای تیم های لیگ برتر گوش نمی دهند تصمیم گرفتیم که تقاضایمان را از طریق نمایندگان مجلس به استحضار مسئولان فوتبال برسانیم.

مدیر عامل آلومینیوم هرمزگان بیان داشت: مسئولان فدراسیون فوتبال نباید روی برگزاری لیگ برتر با 16 تیم پا فشاری کنند، آنها باید خواسته اهالی فوتبال را در نظر بگیرند و بعد تصمیم نهایی بگیرند.
 
وی درباره نظرات کی روش بر 16 تیمی بودن لیگ برتر گفت: برای فوتبال کشورمان متاسفم که یک فرد خارجی در مورد تعداد تیم ها در لیگ برتر تصمیم گیری می کند.

کی روش باید تمرکزش روی تیم ملی باشد و به راهکاری برای صعود تیم ملی به جام جهانی بیاندیشد.

وی بیان کرد: ما با دلیل و منطق می گوئیم که لیگ برتر باید 18 تیمی باشد اما انگار در فدراسیون فوتبال گوش شنوایی نیست تا نظرات ما را بشنود.
 
وی بیان کرد: ما تا روز آخر تمام سعی مان را می کنیم که مسئولان فدراسیون فوتبال را مجاب کنیم تا لیگ 18 تیمی باقی بماند.

وی درباره احتمال حضور تیم فوتبال آلومینوم هرمزگان در پلی آف گفت: شرایط تیم فوتبال ذوب آهن برای حضور در پلی آف نسبت به تیم ما بهتر است چرا که این تیم بازی های آسانتری نسبت به تیم ما دارد.

**کرباسچي: با 16 تيمي شدن ليگ برتر چند باشگاه مطرح از حضور در اين رقابت ها محروم می شوند

محسن کرباسچی سرپرست تیم  فوتبال ذوب آهن اصفهان  گفت: ما همچنان بر 18 تیمی بودن لیگ برتر تاکید و پا فشاری داریم. اکثر استان های کشور به خصوص اصفهان پتانسیل حضور سه تیم در لیگ برتر را دارند.

کرباسچی در ادامه اظهار داشت: اگر لیگ برتر در فصل آینده با 16 تیم برگزار شود چند باشگاه مطرح از حضور در لیگ برتر محروم می شوند که این اقدام مسئولان فدراسیون فوتبال صحیح نیست .

وی در ادامه اظهار داشت: در لیگ برتر فوتبال حرفه ای باید 45 بازی انجام شود، لیگ برتر با حضور 16 تیم از حد استانداردش خارج می شود.

وي در مورد اظهار نظر کي روش در اين باره گفت: کی روش سرمربی تیم ملی وظیفه شخصی تیم ملی دارد، وی نباید در مورد مسائلی غیر از تیم ملی نظر بدهد و تصمیم گیری کند.

وی در ادامه بیان داشت: نظر کی روش برای خودش محترم است، این مربی در خصوص اردوها تیم ملی باید برنامه ریزی دقیقی انجام دهد، کیفیت تیم ملی با حضور 16 تیم در لیگ برتر بالا نمی رود.

وی در ادامه اظهار داشت: به نظرم مسئولان فدراسیون فوتبال باید طرح کاهش تیم های لیگ برتر را به تدریج انجام دهند آنها باید هر فصل یکی از تیم های لیگ برتر را کم کنند نه یکدفعه چهار تیم را از لیگ برتر حذف کنند.

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: مسئولان فوتبال در مقام مدیریت باید راهکاری در جهت جذب تماشاگران به ورزشگاه ها بیاندیشند، آنها با 16 تیمی کردن لیگ برتر باعث خواهند شد که اهالی فوتبال از دیدن بازیهای تیم محبوبشان محروم شوند.

وی تصریح کرد: برگزاری لیگ با 16 تیم باعث خواهد شد که تیم هايی که شایستگی ماندن در لیگ برتر را دارند با این طرح به لیگ دسته یک سقوط کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مجمع فدراسیون فوتبال باید یک بار تشکیل جلسه بدهد و با در نظر گرفتن تقاضای تیم های لیگ برتر طرح کاهش تعداد تیم های لیگ برتر در فصل آینده لغو کند.

**سرپرست تیم فوتبال پیکان: سیاست باشگاه پیکان تیمداری در فصل بعد است/ کاهش تیم های لیگ برتر به فوتبال ملی ضربه می زند
 
رضا زهقی سرپرست تیم فوتبال پیکان در خصوص کاهش تیم ها در فصل بعد گفت: مسئولان فوتبال به بیانیه باشگاه های لیگ برتر در مورد 18 تیمی شدن برگزار کردن لیگ برتر احترام بگذارند و تعداد تیم ها را در فصل آینده کاهش ندهند. برگزاری لیگ برتر با 18 تیم به نفع فوتبال کشورمان است.

سرپرست پیکان درباره تدوین برنامه بازی های لیگ با 16 تیم گفت: سازمان لیگ با هم اندیشی با کارشناسان می تواند برنامه لیگ را یکبار دیگر با 18 تیم تنظیم کند. به نظرم مشکل خاصی در این مورد وجود ندارد.
 
وی درباره نظر کی روش بر برگزاری لیگ برتر با تیم بیان کرد: نظر کی روش قابل احترام است. به هر حال باشگاه ها یکی از ارکان فوتبال هستند. اکثر باشگاه ها هم متفق القول می گویند که لیگ برتر با 18 تیم برگزار شود. کاهش تعداد تیم های لیگ برتر باعث خواهد شد که تیم ملی قوی هم در آینده نداشته باشیم.
 
وی درباره قطعی بودن لیگ برتر با 16 تیم گفت: کفاشیان رئیس فدراسیون است و هنوز تصمیم قطعی را درباره این موضوع نگرفته است. اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال باید نظرات تیم های لیگ برتر را در نظر بگیرند و طرح کاهش تیم ها را در فصل بعد لغو کنند.
 
زهقی درباره عدم تیمداری پیکان در فصل بعد گفت: این موضوع شایعه ای بیش نیست. تیم فوتبال پیکان سال های قبل هم با اقتدار به لیگ برتر صعود کرد. سیاست مدیران باشگاه پیکان تیمداری در فوتبال است.
 
وی درباره وضعیت حضور فیروز کریمی در تیم پیکان گفت: فیروز کریمی تا پایان فصل براساس قراردادش سرمربی تیم پیکان است. این مربی بعد از پایان بازی های لیگ برتر با مذاکره با مسئولان پیکان تصمیمش را در مورد ماندن یا رفتن از پیکان می گیرد.
 
زهقی در آخر عنوان کرد: به هر حال مسئولان فوتبال نباید نظرات باشگاه ها را نادیده بگیرند و باعث حذف چند تیم در لیگ برتر شوند. اگر شرایط برای برگزاری لیگ با 18 تیم ایجاد شد ما خود را برای بازی های پلی آف آماده خواهیم کرد./آق
برچسب ها: دیدگاه ، مسئولان ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.