سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوين/

کشف 20 کیلوگرم شمش طلا در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین، از کشف 20 کیلوگرم شمش طلای قاچاق در استان خبر داد.

 
به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،سردار مسعود جعفری‌ ‌نسب در این باره اظهارداشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان تاکستان روز گذشته هنگام گشت ‌زنی در آزادراه قزوین ـ زنجان به یک دستگاه زانتیا مشکوک برخورد و خودرو را متوقف کردند.

این مسئول ادامه داد: این ماموران در بازرسی از خودرو مقدار 20 قطعه شمش یک کیلویی جاسازی شده و تعداد 17 دستگاه گوشی همراه قاچاق کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: متهم دستگیر شده با انگیزه رهایی از مجازات قانونی مبلغ 223 میلیون تومان رشوه پیشنهاد کرده که ماموران وظیفه ‌شناس از دریافت آن امتناع کردند.

جعفری‌ ‌نسب یادآورشد: طلای مکشوفه از کشور امارات وارد شده و تحقیقات پلیس در این خصوص ادامه دارد.

دستگیری 39 خرده‌فروش و نگهدارنده مواد مخدر در قزوین

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از دستگیری 39 خرده‌فروش و نگهدارنده مواد مخدر در این استان خبر داد.

ولی وندایی در این باره اظهارداشت: در نخستین اقدام، ماموران انتظامی شهرستان قزوین روز گذشته طرح پاکسازی نقاط آلوده را به اجرا در آورده و ضمن کشف 22 گرم انواع مواد مخدر، 15 خرده‌فروش و نگهدارنده مواد مخدر را دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: ماموران انتظامی شهرستان بویین زهرا نیز در ادامه اجرای این طرح 17 نفر را دستگیر و 16 گرم انواع مخدر از آنان کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین دستگیری یک قاچاقچی و سه نگهدارنده مواد مخدر و کشف 642 گرم مواد مخدر را از دیگر اقدامات پلیس در شهرستان آبیک برشمرد.

وندایی عنوان کرد: ماموران انتظامی شهرستان تاکستان نیز در این طرح روز گذشته سه نگهدارنده مواد مخدر را دستگیر و 12 گرم تریاک کشف و ضبط کردند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در مجموع در این طرح که در سراسر استان قزوین اجرا شد یک قاچاقچی، پنج توزیع‌کننده، 33 نگهدارنده مواد مخدر در بازرسی از 15 منزل مسکونی در 12 نقطه آلوده دستگیر و 692 گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

اعمال قانون 18 واحد صنفی متخلف در قزوین

رئیس پلیس امنیت عمومی استان قزوین گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی با اجرای طرحی 18 واحد صنفی متخلف را تعطیل کردند.

حیدر محمدی در این باره اظهارداشت: ماموران اداره نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی قزوین روز گذشته طرح ارتقای امنیت اجتماعی را در سطح صنوف به اجرا در آوردند.

وی ادامه داد: در این طرح پنج واحد صنفی عرضه پوشاک، دو واحد خرازی و یک واحد صنفی فروش کیف و کفش به علت عدم رعایت شئونات اسلامی تعطیل و اخطاریه کتبی دریافت کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان قزوین بیان کرد: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی قزوین در ادامه اجرای این طرح هفت واحد سفره‌خانه سنتی را به دلیل پذیرش افراد با پوشش نامناسب تعطیل و اخطاریه پلمب صادر کردند.

محمدی تصریح کرد: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی قزوین در ادامه اجرای این طرح هفت واحد سفره‌خانه سنتی را به دلیل پذیرش افراد با پوشش نامناسب تعطیل و اخطاریه پلمب صادر کردند.

این مسئول عنوان کرد: این ماموران در اقدامی دیگر سه واحد صنفی کافی‌نت را به علت عدم رعایت ضوابط و مقررات تعطیل کردند.

برچسب ها: کیلوگرم ، شمش ، طلا ، قزوین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.