سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سبحاني‌نيا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

خنده‌دار است كه تركيه و قطر براي حل بحران سوريه كنفرانس دوستي برگزار مي‌كنند

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با اشاره به برگزاري كنفرانس به‌اصطلاح دوستان سوريه در استانبول گفت: خنده‌دار است که کشورهاي ترکيه و قطر به عنوان حاميان اصلي تروريستهاي سوريه ، براي حل بحران اين كشور دست به برگزاري کنفرانس به اصطلاح دوستانه مي‌زنند.

"حجت‌الاسلام حسين سبحاني‌نيا" نماينده مردم نيشابور در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاري کنفرانس به اصطلاح دوستان سوريه در استانبول گفت: کشورهايي همچون ترکيه و قطر که عاملان اصلي ارسال سلاح براي معارضين سوريه هستند، چگونه مي‌خواهند براي بررسي بحران اين كشور کنفرانسي دوستانه در ترکيه برگزار کنند؟

وي در ادامه افزود: هدف اصلي برگزاري کنفرانس دوستان سوريه، تنها تقويت روحيه معارضين و مخالفين اين کشور و بررسي راهکارهايي براي اعمال فشار بر" بشار اسد" رئيس‌جمهور سوريه است، چرا كه آنها با در اختيار قرار دادن ابزار و سلاح‌هاي مخرب به تروريست‌هاي تنها به‌دنبال اعمال فشار بيشتر عليه اسد هستند.

نماينده مردم نيشابور در پايان خاطر نشان کرد: خنده‌دار است که کشورهاي ترکيه و قطر به عنوان حاميان اصلي و منطقه‌اي معارضان دولت سوريه دست به برگزاري کنفرانس به اصطلاح دوستانه مي‌زنند، اين اقدام‌ تنها در راستاي انحراف و تغيير جهت افکار عمومي در جهان است.

گفتني است کنفرانس به اصطلاح دوستان سوریه امروز در استانبول ترکیه با حضور وزرای خارجه برخی کشورها از جمله جان کری وزیر امور خارجه آمریکا برگزار خواهد شد و مسئولان وزارت خارجه آمریکا در این نشست مسئله افزایش کمک‌هایي را که آمریکا تصمیم دارد در اختیار افراد مسلح در سوریه قرار دهد، مطرح خواهد کرد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: سوریه ، سلاح ، معارضین ، ترکیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.