سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

دولت به تعهدات خود در پرداخت 10 درصد صندوق توسعه ملی عمل کند

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل گفت: دولت باید به تعهدات خود در پرداخت 10 درصد تسهیلات صندوق توسعه ملی عمل کند تا صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی از گرداب مشکلات خلاصی یابند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حسین پیرمؤذن در جلسه هیئت نمایندگان اتاق اردبیل که با حضور اعضا برگزار شد، اظهار داشت: اگر این تعهدات عملیاتی شود در اردبیل 276 واحد تولیدی که در سایت بهین‌یاب ثبت‌نام کردند از این تسهیلات بهره‌مند می‌شوند.

وی تصریح کرد: بخش خصوصی در شرایط فعلی و سرنوشت‌ساز کشور رسالت سنگینی بر عهده دارد که با تلاش مضاعف و حرکت جهادی می‌تواند برای تحقق «حماسه سیاسی و اقتصادی» که مقام معظم رهبری به عنوان شعار سال جاری نامگذاری کردند، نقش ممتاز و تعیین‌کننده داشته باشد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان با بیان اینکه در سنگر اقتصادی برای تحقق نظر مقام معظم رهبری و خلق حماسه سیاسی و اقتصادی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم، خاطر نشان کرد: به عنوان سربازان جبهه اقتصادی برای پویایی اقتصاد، رونق تولید داخلی و توسعه و خودکفایی کشور تمام همت و تلاش خود را جهادگونه به کار می‌بندیم.

پیرمؤذن با تاکید بر اینکه سیاست یک دولت کفه یک ترازو و اقتصاد آن کفه دیگر ترازو می‌باشد، اضافه کرد: مسایل سیاسی و اقتصادی مکمل یکدیگرند و با یک نگاه واحد باید به این دو بخش نگاه کنیم و نباید یکی بر دیگری برتری داشته باشد، چون غفلت از یکی موجب می‌شود که این دو کفه ترازو در تصمیم‌گیری‌ها و عملیاتی کردن برنامه‌ها به تعادل نرسند.

وی بیان کرد: یکی از آفت‌های اقتصادی در کشور ما برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری با نگاه سیاسی است که متأسفانه در سال‌های اخیر سیاست کاملاً اقتصاد را تحت تاثیر قرار داده و با تبعات منفی در جامعه ضربات جبران‌ناپذیری را بر پیکره اقتصاد و تولید کشور وارد کرده است.

پیرمؤذن نقش بخش خصوصی را در ایجاد فضای پرنشاط سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری بسیار با اهمیت توصیف کرد و یادآور شد: آنچه امروز بر بخش خصوصی و تلاشگران عرصه تولید و صنعت تکلیف می‌باشد، این است که با حضور حماسی و مشارکت گسترده در انتخابات پیش رو و رصد کردن و نیز تحلیل برنامه‌ها و دیدگاه‌های اقتصادی کاندیداها و تیم اقتصادی خودشان با تصمیم‌گیری درست و انتخاب آگاهانه با داشتن نقش مؤثر در خلق حماسه سیاسی، برای خلق حماسه اقتصادی نیز آرامش و پویایی را به جامعه اقتصادی کشور باز گردانند/س 

برچسب ها: اردبیل ، صندوق ، توسعه ، ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.