سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عزیزیان: تعطیلی لیگ به ضرر ما است / چاره ای جز سوختن و ساختن نداریم

مربی دروازه بان های تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تعطیلی لیگ در این مقطع خیلی به ضرر ما است اما چاره ای جز سوختن و ساختن نداریم و باید با این شرایط کنار بیایم.

سعید عزیزیان مربی دروازه بان های پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تعطیلی لیگ در این مقطع که پرسپولیس در اوج آمادگی بوده خیلی به ضرر ما شد، بازیها در هفته های گذشته فشرده بود و فشار زیادی روی تیم ها آمد اما در این مقطع بازیها را تعطیل کرده اند که کار ما را بسیار سخت می کند البته ما چاره ای جز سوختن و ساختن نداریم و باید با این شرایط بسازیم تا به هدف مان که قهرمانی در جام حذفی است ،‌برسیم.
 
وی افزود: الان باید بچه ها را در شرایط خوب بدنی نگه داریم که کار بسیار سختی است اما باید با این وضعیت کنار بیاییم تا تیم متضرر نشود، در این مقطع تمرینات خاصی را برای بچه ها در نظر گرفته ایم تا از فرم ایده آل بدنی خارج نشوند و در شرایط مطلوب قرار بگیرند و بتوانند در بهترین شرایط به مصاف سپاهان در جام حذفی بروند.
 
وی در مورد بازی با سپاهان در فینال جام حذفی گفت: سپاهان مقابل داماش شکست خورد تا از قهرمانی لیگ دور شود و همین مساله باعث می شود تمرکز آنها روی فینال جام حذفی باشد که کار ما را سخت تر می کند البته بازی با سپاهان  تحت هر شرایطی سخت است چون آنها تیم بسیار خوب و قدرتمندی هستند و به نظر من شکست آنها مقابل داماش یک اتفاق بود تیم با  تجربه ای مثل سپاهان خیلی زود می تواند این اتفاقات را فراموش کند و با قدرت به میادین برگردد.

 در حال حاضر سپاهان بسیار خطر ناک است چون تمام تمرکز آنها روی جام حذفی است و می خواهند  قهرمان جام حذفی شوند چون دوست ندارند فصل را بدون جام تمام کنند اما ما هم پرسپولیس هستیم و تمام تمرکزمان روی سپاهان است تا بتوانیم در فینال جام حذفی که بازی بسیار حساس و سختی است،‌ نتیجه بگیریم.
 
وی تصریح کرد: قهرمانی در جام حذفی برای هواداران پرسپولیس خیلی مهم است، پرسپولیس در دو فصل اخیر نتيجه نگرفته و شرایط بسیار سختی داشته که روی روحیه هواداران هم تاثیر گذاشته است، به همین دلیل باید در فینال جام حذفی نتیجه خوبی بگیریم تا قهرمان شویم  و دل هواداران راشاد کنیم کسب سهمیه آسیا برای ما خیلی مهم است و تلاش می کنیم تا به هدفمان برسیم و دل هواداران را شاد کنیم.
 
وی در مورد میزبانی پرسپولیس در فینال جام حذفی اظهار داشت: قطعا میزبانی در چنین بازی حساس و سرنوشت سازی بسیار مهم است خدا را شکر قرعه کشی فینال به نفع ما بود و در این دیدار شانس میزبانی داریم و باید از این شانس بزرگ و خوب استفاده لازم را ببریم البته این موضوع را هم در نظر بگیریم که بردن سپاهان کار راحتی نیست چرا که آنها تیم بسیار با تجربه ای هستند و در گذشته هم درجام حذفی  پرسپولیس را در تهران شکست داده اند.

 سپاهان تیم تیم فوق العاده حرفه ای است اما اگر بچه های ما خودشان باشند و از توانایی های خود به خوبی استفاده کنند، می توانند قهرمان شوند و جواز صعود به آسیا را بگیرند.

عزیزیان در پایان گفت: برای حضور در فینال جام حذفی به شدت نیاز به حضور هواداران داریم البته طرفداران پرسپولیس شرایط را کاملا درک می کنند و در این بازی کنار ما خواهند بود تا با کمک و حمایت آنها سهمیه آسیا را بگیریم، جشن قهرمانی در استادیوم لطف دیگری دارد./آق

برچسب ها: عزیزیان ، مربی ، دروازه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.