سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

صف کاندیداها طولانی تر شد/تعداد نامزدهای شورای چهارم مشهد به 322 نفر رسید

با گذشت پنج روز ازآغاز ثبت‌نام نامزدهای شوراها، از امروز تنها 48 ساعت به پایان مهلت ثبت‌نام در چهارمین دوره انتخابات شوراها باقی مانده است تا پس از پایان این مرحله، انتخابات وارد فاز بررسی صلاحیت شود.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد سید عبدا... ارجاعی، معاون سياسي انتظامي فرماندار  مشهد در حاشیه چهارمین دوره ثبت‌نام نامزدهای شورای اسلامی شهر مشهد بیان داشت: با ثبت‌نام صورت  رفته در این پنج روز، آمار ثبت‌نامی‌های شورای شهر مشهد به مرز 322 نفر رسید که از این تعداد 29 نفر از جمعیت زنان شهر هستند.وي البته به اين نکته نیز تاکید کرد که در مراکز پیشخوان دولت تنها ثبت‌نام‌ها به صورت پیش‌ثبت‌نام خواهد بود و در این ارتباط تنها زمانی ثبت‌نام نامزدها قطعی می‌شود که در فرمانداری مشهد مراحل آن تایید و قطعی شود.

اما در این بین، ایده‌ها و دیدگاه‌های مراجعه‌کنندگان برای نامزدی در شورای شهر مشهد و نیازهایی که مشهد به عنوان یک کلان‌شهر دارد نیز از دیگر حاشیه‌های پنجمین روز ثبت‌نام چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر مشهد بود.

یک بانوی 27ساله؛ لیسانس فقه که سال گذشته مدرک خود را اخذ کرده است، مهم‌ترین مشکل مشهد را کمبود مراکز تفریحی و توجه به جوانان دانست.

یک کارمند وزارت نیرو، مهم‌ترین هدف از شرکت در انتخابات را احساس تکلیف دانست و گفت: مهم‌ترین مشکل کنونی مشهد، رسیدگی به وضعيت آب مشهد است.

او در خصوص مهم‌ترین ایده در صورت راهیابی به شورا، تصريح كرد: انتخاب شهردار و شهرداران مناسب برای مناطق مشهد، از مهم‌ترین ایده‌هاي بنده است!

یک وکیل نيز در گفتگو با خبرنگار ما، مهم‌ترین هدف از شرکت در انتخابات را حل مشكل حريم مشهد عنوان كرد.

یک خانم فرهنگی و فوق‌لیسانس تاریخ تمدن نيز در گفتگو با خبرنگار ما گفت: مهم‌ترین هدف از شرکت در انتخابات، تکلیف و ادای دین است. وي مهم‌ترین مشکل مشهد را گذر از شعارها و عملی کردن وعده‌ها دانست.


برچسب ها: چهارمین ، دوره ، انتخابات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.