سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

برگزاری نخستین دوره جام حذفی فوتسال کشور

نخستین دوره جام حذفی کشور با حضور تیم های مختلف فوتسال ، شهریور ماه امسال برگزار می شود .

عضو هیات رییسه کمیته فوتسال در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت : بر اساس برنامه ریزی کمیته فوتسال ، مرحله نخست این رقابت ها با حضور قهرمانان مسابقات حذفی استان ها و تیم های حاضر در لیگ های پایین تر برگزار خواهد شد و درمرحله نهایی این مسابقات ، با اضافه شدن تیم های لیگ برتری ، قهرمان مسابقات معرفی خواهد شد.

نجاریان افزود : قهرمان این رقابت ها به هیچ مسابقه برون مرزی اعزام نمی شود اما امیداوریم با برگزاری منظم آن در سال های آینده و و تعیین جایزه ای ارزشمند ، شاهد رونق گرفتن بیشتر این رقابت های نوپا باشیم وی تصریح کرد : رقابت های فصل آینده فوتسال کشور با حضور 14 تیم مرداد ماه امسال آغاز می شود و هر تیم مجاز به اعلام 23 بازیکن است .

عضو هیات رییسه کمیته فوتسال گفت : با هدف پشتوانه سازی ، از این تعداد بازیکن ، 10 بازیکن باید از میان متولدین سال های 70 به بعد باشند که امیدواریم با ادامه این روند ، شاهد اقبال بیشتر تیم ها به استفاده از بازیکنان جوان باشیم .

نجاریان افزود : زمان نقل و انتقالات قانونی بازیکنان لیگ برتر ، از 18 خرداد آغاز می شود و تیم ها تا 25 تیرماه می توانند بازیکنان مورد نظر خود را به خدمت بگیرند./س

برچسب ها: جام ، حذفی ، فوتسال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.