سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

تاکید بر حفظ اخلاق مداری در فضای انتخاباتی

امام جمعه موقت ساری گفت: کسی نمی‌تواند یک شبه معجزه کند و مشکلات بیکاری را حل و فصل کند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مازندران حجت الاسلام یوسف‌پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان مازندران گفت: برای رفع مشکلات فعلی در کشور نیاز است فضای فعلی جامعه متعادل و آرام شود و اخلاق‌مداری و ادب در جامعه حاکم شود.

وی افزود: در انتخابات به فرد اصلح رای دهید و همه توجه شما به شعار‌های افراد نباشد، کسی نمی‌تواند یک شبه معجزه کند و مشکلات بیکاری را حل و فصل کند.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه چه بهتر است دریافت پست و مقام در جمهوری اسلامی با رعایت اخلاق و ادب همراه باشد خطاب به داوطلبان انتخابات گفت: از شعار‌گرایی پرهیز کنند و به واقعیتهای جامعه توجه کنند.

وی با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام سال حماسه سیاسی و اقتصادی در جامعه گفت: حماسی سیاسی و اقتصادی کشور با رعایت ادب و اخلاق در جامعه امکان‌پذیر است.

حجت الاسلام یوسف‌پور با اشاره به نزدیک بودن سالروز تشکیل سپاه که فرمان آن توسط امام خمینی(ره) در سال 58 تشکیل شد، تصریح کرد: سپاه، ارتش و نیروی انتظامی تمام فتنه‌های استکبار را نقش بر آب کردند.

امام جمعه موقت مرکز استان مازندران در ادامه تاکید کرد: امروز سپاه پاسداران و ارتش ایران از نظر توان نظامی در جایگاه بسیار خوبی در جهان قرار دارند./س

برچسب ها: حل ، مشکل ، بیکاری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.