سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوين/

ضرورت توجه به اماکن تاریخی در تاکستان

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری شهرستان تاکستان بر ضرورت توجه جدی‌تر به اماکن تاریخی و گردشگری این شهرستان تأکید کرد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حسین طحان امروز در جلسه ارایه گزارش‌های یک ماهه میراث فرهنگی شهرستان تاکستان اظهار داشت: توجه به میراث فرهنگی در سطح این شهرستان در اولویت برنامه‌های این اداره قرار داشته و مرتب پیگیری می‌شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان تاکستان با اشاره به گشایش نمایشگاه صنایع‌ دستی در روز‌های گذشته در مجموعه تاریخی بقعه پیر این شهرستان بیان کرد: معرفی آثار و ابنیه‌های تاریخی برای گردشگران امری ضروری است.

وی با اشاره به نصب بنر‌ها و انجام تبلیغات برای معرفی اماکن تاریخی شهر تاکستان ابراز داشت: تمام پرسنل اداره میراث فرهنگی در ایام تعطیلات نوروزی به صورت کشیک در طرح استقبال از بهار در اداره مستقر بوده و به خدمت پرداختند و گزارش این حضور به فرمانداری ارسال شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری شهرستان تاکستان عنوان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده مراسم موسیقی سنتی طی یک ماه گذشته در هتل بغدادی شهر تاکستان برگزار شده است.

طحان ادامه داد: تشکیل میز خدمت گردشگری نیز از اقدامات و در زمره فعالیت‌های اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری این شهرستان قرار داشته است.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه ویژه فروردین‌ ماه از 30 اسفند‌ ماه سال گذشته به مدت پنج روز در شهر تاکستان تصریح کرد: در این نمایشگاه سوغات مختلف شهرستان تاکستان در معرض بازدید علاقمندان قرار گرفت./ج1

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.