سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

افراد کارآمد در عرصه انتخابات حضور پیدا کنند

فرماندار شهرستان پردیس گفت: افراد کارآمد و مسئولیت پذیر در عرصه انتخابات حضور پیدا کنند.

ایرج بیگدلو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: باید افراد واجد شرایط و کارآمد نسبت به ورود به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اقدام کنند.

وی ادادمه داد: اینکه فردی با برخورداری از شرایط مناسب و علم بر آن، خود را به دور از صحنه قرار دهد، نمونه ای روشن از ظلم به سایر همنوعان قلمداد می شود.

بیگدلو افزود: در بیانی ساده این عدم حضور خود به مثابه زمینه سازی برای ظهور افرادی ناکارآمد در عرصه ای مهم و کارساز شمرده خواهد شد.

فرماندار شهرستان پردیس اضافه کرد: در این بین باید به مانند همه لحظات زندگی توکل به خدای متعال داشت و به یاری او دل بست، چراکه شاید افرادی در عین شایستگی از جانب هزینه های انتخاباتی نگران باشند.

وی ادامه داد: مانند این افراد شبیه همان پرنده وظیفه شناسی است که تنها با انگیزه انجام خدمت با منقار کوچک خود آب به آتشی عظیم می ریخت تا جان همنوع خود را از خطر نجات دهد.

بیگدلو افزود: وجود نگاهی صرفاً از بعد قومی و قبیله ای به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را امری سودمند نیست.

فرماندار شهرستان پردیس تصریح کرد: اگر بِرند و نام شهری با آبادانی و زیبایی گره خورد سود آن به همه مردم آن خطه تسری می یابد و عکس این موضوع نیز صادق است، زیرا مشکلات منطقه ای تنها به یک قوم خاص ساکن محدود نشده و اثرات منفی آن گریبانگیر همه مردم آن شهر و یا روستا خواهد شد.

وی ادامه داد: پس چه بهتر که تنها موضوعات قومی و طایفه ای را ملاک قرار ندهیم تا زمینه برای حضور افراد ناکارآمد در عرصه مهم شورای اسلامی شهر و روستا فراهم نیاید./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.