سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسن رنگرز: نماینده فیلا پذیرفت حریف گیل نیرنگ ضربه فنی شده است

رنگرز اظهار داشت: حق گیل نیرنگ خورده شد و با وجود تجربه چندین ساله خود، هرگز چنین ناعدالتی را در هیچ مسابقه ای ندیده بودم و مطمئنم مسوولان کنفدراسیون کشتی آسیا می خواهند قزاق ها را قهرمان کنند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، حسن رنگرز با بیان این مطلب افزود:ˈداوود گیل نیرنگˈ کشتی گیر وزن 96 کیلوگرم تیم ایران، چهار بار شانه های کشتی گیر قزاقستان را در این مسابقه به زمین زد که حداقل در یکی از این صحنه ها باید با ضربه فنی پیروز می شد.

وی گفت: متاسفانه مسوولان کنفدراسیون کشتی آسیا همانطور که در انتخابات این کنفدراسیون حق ایران را خوردند، در این مسابقه هم کشتی گیر ما را مغلوب کردند.

رنگرز افزود: بعد از اعتراض ایران، برژینسکی نماینده فدراسیون بین المللی کشتی (فیلا) پذیرفت کشتی گیر ما حریف خود را حداقل یک بار در طول این مسابقه ضربه فنی کرده است.

وی اظهار داشت: وقتی مدیری که از نظر قانونی می تواند در چنین مواقعی ورود کند و حق را به حقدار بدهد، منفعل عمل می کند، این موضوع نشان می دهد معضل را باید در جای دیگری جستجو کرد.

نایب رییس فدراسیون کشتی ایران اظهار داشت: قطعا مناسبات و برنامه های از پیش طراحی شده باعث شده تا ایران در کنفدراسیون کشتی آسیا نماینده ای نداشته باشد، امروز در تشک کشتی هم کار خود را انجام داد.

وی گفت: اگر ما در وزن 96 کیلوگرم هم به فینال راه پیدا می کردیم، جایگاه قهرمانی خود را به مانند گذشته حفظ می کردیم و بنابراین مسوولان کنفدراسیون کشتی آسیا نخواستند که ایرانی ها بار دیگر قهرمان شوند.

به گفته رنگرز، در هندوستان همه دست به دست هم داده اند تا تیم ملی کشتی فرنگی ایران موفق نباشد و فقط گفته اند که فردا (شنبه) در کلاس داوری مسابقه های کشتی آزاد، فیلم کشتی فرنگی داوود گیل نیرنگ با کشتی گیر قزاقستان را بازبینی می کنند و نتیجه بررسی های خود را اعلام خواهند کرد.

نایب رییس فدراسیون کشتی در ادامه گفت: هیچ کس جوابگوی هزینه هایی که بر تیم ملی کشتی فرنگی ایران وارد شده و از دست رفتن جایگاه قهرمانی تیم ما نیست و مسوولان کنفدراسیون کشتی آسیا عملا می خواهند قزاقستان را قهرمان کنند.

به گفته وی، همه حاضران در سالن دیدند که چه اتفاقی امروز بر روی تشک کشتی افتاد، هر چند که شرایط برای تیم ملی کشتی فرنگی ایران سخت شده اما ورزشکاران ما با شایستگی و دلاورانه کشتی می گیرند.

رنگرز خاطر نشان کرد: اعتراض خود را به همراه فیلم این مسابقه به دست مسوولان فدراسیون بین المللی کشتی (فیلا) می رسانیم./آق
برچسب ها: رنگرز ، نیرنگ ، کشتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.