سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

تنظیم رفتار فعالان اقتصادی می‏ تواند در رفع مسائل و مشکلات تاثیر گذار باشد

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه گفت: تنظیم رفتار فعالان اقتصادی، گروه‏ ها و طبقات مختلف مردم می ‏تواند در رفع مسائل و مشکلات تاثیر گذار باشد.

خسرو عزیزی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: رفع این موانع به معنای حماسه اقتصادی است که قطعاً بدون خواست و همت آحاد مردم و مسئولان برطرف نمی ‏شود.

وی ادامه داد: همچنین می توان با برنامه ‏ریزی مناسب دولت آینده و تبعیت آحاد جامعه از منویات مقام عظمای ولایت، حماسه اقتصادی مدنظر معظم ‏له اتفاق بیفتد.

عزیزی افزود: اقتصاد مقاومتی شاه‏ کلید برون‏ رفت از بی‏ ثباتی‏ های اقتصادی است و در سال جدید نیز باید به این مسئله مهم توجه شود.

رئیس بسیج اساتید و استاد اقتصاد دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه تصریح کرد: با وجود همه مسائل و مشکلات، تبعیت از منویات رهبری با ایجاد وحدت، هم‏ گرایی و همدلی بین آحاد مردم، چراغ راه نظام اسلامی است.

وی توجه به فرمایشات معظم‏له در اهتمام به مقوله اقتصاد مقاومتی را مهم‏ ترین راهکار برای خروج از برخی بی‏ ثباتی‏ های موجود دانست و تصریح کرد: باید در سال حماسه اقتصادی به بنیان ‏های مطرح شده آن تاکید بیشتری شود.

عزیزی اضافه کرد: ایران اسلامی دارای منابع و مواهب عالی است و زمینه ‏ها و قابلیت ‏های اقتصادی بسیار خوبی در آن وجود دارد./س


برچسب ها: اقتصادی ، رهبری ، مشکلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.