سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تظاهرات زلزله زدگان پاکستانی

خانواده های پاکستانی که در پی وقوع زمین لرزه شدید ایران خانه های آنها تخریب شده است ، روز جمعه در اعتراض به عدم دریافت چادرهای مسکونی و کمک های فوری تظاهرات کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه ، مسئولان امدادگر روز جمعه اعلام کردند بیش از سی و پنج هزار پاکستانی ساکن ایالت بلوچستان در جنوب غربی پاکستان در پی زمین لرزه هفت و هشت دهم ریشتری که سه شنبه گذشته در کشور همسایه ایران رخ داد، آسیب دیده اند.
روستای کوچک مشکیل که در سی کیلومتری مرز ایران قرار دارد، یکی از آسیب دیده ترین مناطق زلزله زده است. در پی این زمین لرزه چهل و یک نفر کشته شدند که چهل تن از آنها در پاکستان بودند.
یکی از زلزله زدگان که در تظاهرات شرکت کرده بود با متهم کردن مقامات محلی گفت : « ما نیاز فوری به سرپناه داریم. دو تن از نمایندگان دولت برای دیدار با ما آمدند ولی هیچ اقدامی صورت نگرفته است. در بازارهای محلی، مایحتاج اولیه و آب که از ایران وارد شده،‌ موجود است. »
یکی از مسئولان دولتی روستا تاخیر در کمک رسانی به زلزله زدگان را تائید کرد و گفت : « دسترسی به این منطقه دور افتاده علت این تاخیر است. کامیون های حامل کمک های اولیه که به این منطقه می رفتند، گرفتار شده اند زیرا مسیر مسدود شده است. ما کارگرانی را برای باز کردن راه فرستاده ایم. »
وی گفت :« ما فقط سیصد چادر داریم. ولی نمی توانیم آن را توزیع کنیم زیرا درخواست بالاست و خطر بروز خشونت وجود دارد. »

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
ناشناس
۱۷:۲۰ ۳۰ فروردين ۱۳۹۲
چرا ایران کمکشون نمیکنه!